Πλήρης ανανέωση για το Κατίκι Δοκομού «Ορεινές Πλαγιές»

Επένδυση 2,5 εκατ. ευρώ της Όπτιμα κι επιστροφή της Δομοκός Α.Ε. σε κερδοφορία

Η τυροκομική εταιρεία Όπτιμα παρουσίασε σε δημοσιογράφους το Κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» πλήρως ανανεωμένο σε όλα τα επίπεδα – το προϊόν διαθέτει πλέον νέα συσκευασία, νέα επικοινωνιακή στρατηγική και νέα εικόνα- αλλά και την επένδυσή της ύψους 2,5 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο παρασκευής του προϊόντος μέσα στο 2018, πετυχαίνοντας μάλιστα την επιστροφή της παραγωγού εταιρείας  Δομοκός Α.Ε. στην κερδοφορία. Αναμφίβολα ένα επιχειρηματικό success story.

 

Την παρουσίαση της ανανεωμένης εικόνας του προϊόντος καθώς και της συνολικής επένδυσης έκανε ο Γενικός Διευθυντής της Όπτιμα Γιώργος Καραμπέτσος. Θυμίζουμε οτι τον Οκτώβριο του 2017 η Όπτιμα ( Όμιλος Παντελιάδη) εξαγόρασε την εταιρεία Δομοκός Α.Ε. κι ενέταξε το Κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» στο χαρτοφυλάκιό της, το οποίο όπως είναι γνωστό περιλαμβάνει κι άλλα σημαντικά brands ( Ήπειρος, Dirollo, Kerrygold, Adoro, Ταλαγάνι Αποστόλου, Λογάδι και Λεβέτι).

Η επένδυση της Όπτιμα  στο εργοστάσιο της Δομοκός έφτασε το 2018 τα 2,5 εκατ. ευρώ ποσό μεγαλύτερο της συνολικής επένδυσης που έγινε στο εργοστάσιο τα τελευταία 15 χρόνια. Με στόχο τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων και της διαδικασίας ποιοτικού ελέγχου των προϊόντων, η διαδικασία παραγωγής έχει αυτοματοποιηθεί πλήρως, ώστε να εξασφαλίζεται η σταθερότητα της δομής, της υφής και της γεύσης του τυριού, ενώ  ταυτόχρονα διατηρείται η παραδοσιακή συνταγή, που απαιτεί το στράγγισμα του τυριού με ‘τσαντίλα’.

Πλήρως βιομηχανοποιημένο αλλά απολύτως παραδοσιακό το στράγγισμα του τυριού με ‘τσαντίλα’, στο εργοστάσιο της Δομοκός Α.Ε.

 

Η βελτιστοποίηση της διαδικασίας παραγωγής επιτρέπει στο προϊόν να φτάνει σταθερά φρέσκο στον τελικό καταναλωτή. Επιπλέον, θα γίνει εφικτή η  σταθερότητα του προϊόντος – που δεν περιέχει συντηρητικά – για μεγαλύτερη διάρκεια χρόνου, γεγονός που θα ενισχύσει σημαντικά την εξαγωγιμότητά του. Προς το παρόν, εξάγεται μόνο στην Αγγλία, μέσω της ‘αδελφής’ εταιρείας της Όπτιμα, της Epiros UK.

Παράλληλα, χάρη στην επένδυση, αυξήθηκε η παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου, γεγονός που επιτρέπει, την παραγωγή μεγαλύτερου όγκου προϊόντος, ώστε να καλύπτεται η αύξηση της ζήτησης,  σε Ελλάδα και εξωτερικό. Τέλος, οι νέες συσκευαστικές μηχανές επιτρέπουν τη χρήση νέων συσκευασιών που θα συμβάλλουν στην ανανέωση της εικόνας του προϊόντος.

Νέες συσκευαστικές μηχανές επιτρέπουν τη χρήση νέων συσκευασιών και την αύξηση της παραγωγής.

 

Ειδικά ως προς την εικόνα, το Κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» κυκλοφορεί τώρα σε νέο κύπελλο που κλείνει με αλουμινόφυλλο, ενώ η ετικέτα του τονίζει την εντοπιότητα, την παράδοση και την αυθεντικότητα του brand, υπενθυμίζοντας στον καταναλωτή πως πρόκειται για φρέσκο τυρί με πιστοποίηση Π.Ο.Π.

Την ίδια στιγμή, ανανεώνει την στρατηγική επικοινωνίας του τυριού (με τη διαφημιστική εταιρεία BBDO), με στόχο να εκπαιδευτεί ο καταναλωτής στη διευρυμένη χρήση του, όχι απλά ως αλειφόμενο, αλλά ως ένα πολυχρηστικό, νόστιμο και θρεπτικό φρέσκο τυρί με χαμηλά λιπαρά, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δεκάδες τρόπους στο καθημερινό τραπέζι.

Νέο κύπελλο με τυπωμένο αλουμινόφυλλο για το Κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές».

 

Η Όπτιμα , μέσω της επενδυτικής της στρατηγικής σε σχέση με το Κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» και το εργοστάσιο Δομοκός, κατάφερε μέσα σε 12 μήνες να πετύχει την επιστροφή της Δομοκός Α.Ε. σε κερδοφορία με το EBITDA του 2018 να διαμορφώνεται στα 450.000 ευρώ, έναντι ζημιών ύψους 160.000 ευρώ στη χρήση του 2017.

Παράλληλα, υποστηρίζει τους τοπικούς παραγωγούς, αλλά και το σύνολο της τοπικής οικονομίας, της οποίας, ανέκαθεν, το Π.Ο.Π. Κατίκι Δομοκού υπήρξε βασικός πυλώνας. Αξίζει να σημειώσουμε οτι απαντώντας σε ερώτηση του Dairy News ο κ. Καραμπέτσος πληροφόρησε οτι η εταιρεία αγοράζει γάλα από πιστό δίκτυο περίπου 50 γαλακτοπαραγωγών πληρώνοντας το γάλα στην τιμή των  90 λεπτών το κιλό, μια από τις υψηλότερες στην Ελλάδα, ενώ ακολουθεί και μια ιδιαίτερη πολιτική έγκαιρων πληρωμών προς τους κτηνοτρόφους η οποία δεν έχει καμία σχέση με αυτή που ακολουθούν άλλες γαλακτοβιομηχανίες.  Σύμφωνα με στοιχεία που παρείχε ο Γ. Καραμπέτσος η εταιρεία πραγματοποιεί πλέον κύκλο εργασιών ύψους 3,5 εκατ. ευρώ.

Δηλώσεις του γενικού διευθυντή της Όπτιμα

Σχολιάζοντας τον κύκλο προσφορών που έχει ανοίξει εδώ και χρόνια στο χώρο του ελληνικού λιανεμπορίου κι απαντώντας στο ερώτημα αν σκοπεύει η εταιρεία να βγάλει σε προσφορά το προϊόν ο Γ. Καραμπέτσος δήλωσε: «Έχουμε στα χέρια μας ένα εξαιρετικό προϊόν, ένα  ‘διαμάντι’ και θέλουμε το καταναλωτικό κοινό να το εκτιμήσει για τη διατροφική αξία του κι όχι λόγω της τιμής του». Αναφερόμενος γενικότερα στην πορεία της εταιρείας, η οποία πραγματοποίησε κύκλο εργασιών ύψους 134 εκατ. ευρώ και των brands που αυτή διαθέτει στην ελληνική αγορά, ενημέρωσε οτι το μερίδιο αγοράς της φέτας Ήπειρος, με βάση τα στοιχεία του τελευταίου τριμήνου του 2018, ανήλθε σε 14,8% σε όγκο και 16% σε αξία αναδεικνύοντας τη φέτα Ήπειρος σε No1 μάρκα φέτας για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές»

Φρέσκο Π.Ο.Π τυρί από το Δομοκό Φθιώτιδας, από 100% αγνό αιγοπρόβειο γάλα από πιστοποιημένες φάρμες της περιοχής. Έχει πλούσια γεύση με χαμηλά λιπαρά (13%) και μπορεί να καταναλωθεί σκέτο –πάνω στο ψωμί ή τη φρυγανιά, ή στη σαλάτα- αλλά και ως συστατικό πολυάριθμων, παραδοσιακών και μοντέρνων, αλμυρών και γλυκών, συνταγών. Κυκλοφορεί σε κύπελλο 200 γρ., χύμα στον πάγκο των super markets, αλλά και σε συσκευασίες κατάλληλες για την επαγγελματική αγορά (όπως η συσκευασία του ενός κιλού), ενώ στην αγορά διατίθεται και το προϊόν ‘Μερακλίδικο’ μια πικάντικη εκδοχή του

You might also like