Σταθερή ανάπτυξη στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου – όπου και δραστηριοποιείται- κατέγραψε στο 9μηνο του 2016 η Danone και βλέπει τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 3,2% στα 16,6 δισ. ευρώ. Θα πρέπει να σημειώσουμε όμως ότι ο αμιγώς γαλακτοκομικός τομέας της εταιρείας παρουσιάζει ύφεση και μάλιστα της τάξης του 2,3%.
Ο γαλλικός γαλακτοκομικός κολοσσός καταγράφει μείωση πωλήσεων στην Ευρώπη της τάξης του 2,6% ενώ πεσμένες επίσης είναι οι πωλήσεις του στη Βόρεια Αμερική (-2,8%). Αντίθετα στην περιοχή ALMA (Ασία, Λατινική Αμερική, Μέση Ανατολή και Αφρική), οι πωλήσεις παρουσιάζουν άνοδο της τάξης του 2,1%.
Στην Ευρώπη η εταιρεία επαναλάνσαρε το Danonino και τη σειρά Actimel στις αρχές του καλοκαιριού του 2016 ενώ προωθεί έντονα τα προϊόντα Activia, κάτι που όπως εκτιμάται θα τονώσει τις πωλήσεις της. Στην αγορά της Βόρειας Αμερικής η εταιρεία έχει ισχυρή παρουσία: αν και το περιβάλλον είναι έντονα ανταγωνιστικό, η εταιρεία διαθέτει μερίδιο αγοράς σχεδόν 36%.