Trending
- Γεωπολιτική των τροφίμων και της γαστρονομίας
- Σκυλακάκης: Χαμηλότερες τιμές ρεύματος για τους αγρότες
- Προτάσεις της ΕΘΕΑΣ για βελτίωση της νέας ΚΑΠ 2023-2027
- Ρύθμιση για την επιστροφή του ΕΦΚ για το αγροτικό πετρέλαιο
- Κρι Κρι: επενδύσεις 30 εκατ. ευρώ για την επόμενη διετία
- ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ: Διαδικτυακό σεμινάριο για τις βιώσιμες πρακτικές
- Παρουσίαση του έργου Best Cheese στην Αθήνα
- ΣΕΚ: Τι ζητά από την νέα ΚΑΠ
- Νέα τυροκομικά προϊόντα στην αγορά
- ΥπΑΑΤ: Προτείνει Διεπαγγελματική Γραβιέρας Κρήτης ΠΟΠ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΑΣ & ΤΥΡΟΚΟΜΙΑΣ
ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ DAIRY DAY ΣΤΙΣ 13 ΜΑΙΟΥ 2021
2nd Dairy Day – 13 Μαΐου
Νέα σελίδα για τον κλάδο που άντεξε
Εσπερίδα του περιοδικού Dairy News για τις επενδύσεις και τα προϊόντα στη γαλακτοκομία και την τυροκομία που δεν σταμάτησε ούτε η …πανδημία
Η εκδοτική/ εκθεσιακή εταιρία O.Mind creatives και το κλαδικό περιοδικό Dairy News ανακοινώνουν τη διοργάνωση της δεύτερης digital εκδήλωσης υπό τον τίτλο Dairy Day 2021 η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 13 Μαΐου. Η εσπερίδα θα αποτελείται από δύο συνεδρίες και θα έχει διάρκεια περίπου τέσσερις ώρες.
Η πρώτη συνεδρία έχει τίτλο «Παραγωγικές επενδύσεις- Κι όμως γίνονται» και θα παρουσιάσει ορισμένες από τις σημαντικότερες παραγωγικές επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο διάστημα, κάποιες μάλιστα από αυτές εν μέσω πανδημίας.
Καλεσμένοι στη διαδικτυακή εσπερίδα θα είναι εκπρόσωποι ελληνικών εταιρειών κατασκευής ή/και εμπορίας μηχανολογικού εξοπλισμού για να παρουσιάσουν τα έργα που ανέλαβαν κι εκπόνησαν για λογαριασμό γαλακτοκομικών/ τυροκομικών επιχειρήσεων και να εξηγήσουν το πώς οργανώνεται και υλοποιείται μια επένδυση μηχανολογικού εξοπλισμού στη σύγχρονη ελληνική αγορά.
Θα συζητηθούν θέματα που αφορούν στις επενδυτικές δραστηριότητες όπως:
- Αδειοδοτικές διαδικασίες- επιλογή συμβούλων & συνεργατών.
- Χρηματοδότηση επενδύσεων.
- Μηχανολογικός εξοπλισμός.
Η δεύτερη συνεδρία έχει τίτλο «Καινοτόμα προϊόντα- Κι όμως φτιάχνονται» και θα παρουσιάσει ορισμένα από τα καινοτόμα προϊόντα του κλάδου της γαλακτοκομίας και της τυροκομίας, ορισμένα μάλιστα από τα οποία λανσαρίστηκαν εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού.
Γαλακτοκόμοι και τυροκόμοι απ΄ όλη την Ελλάδα μας εξηγούν το σκεπτικό πίσω από την απόφασή τους, παρουσιάζουν τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν και περιγράφουν την δημιουργική διαδικασία σχεδιασμού, παραγωγής και τοποθέτησης νέων προϊόντων στην αγορά.
Θα συζητηθούν θέματα που αφορούν στο σχεδιασμό και παραγωγή προϊόντων όπως:
- Έρευνα αγοράς
- Παραγωγική διαδικασία & σχεδιασμός.
- Συσκευασία, ετικέτα, διατροφική δήλωση.
- Προβολή και προώθηση.
- Δίκτυο διανομής και εφοδιαστική αλυσίδα.