ΚΡΙ-ΚΡΙ: Ενισχυμένα αποτελέσματα για το 2016 και νέες επενδύσεις ύψους 8 εκατ. ευρώ
Η Ελληνική γαλακτοβιομηχανία σημείωσε αύξηση 11,4% στα επώνυμα προϊόντα γιαουρτιού και 10% στα επώνυμα προϊόντα παγωτού. Αυξημένο και το μέρισμά της.
Ενίσχυση των οικονομικών αποτελεσμάτων της και της συνολικής παρουσίας και θέσης της στην ελληνική αγορά γιαουρτιού και παγωτού σημείωσε το 2016 η ελληνική γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ-ΚΡΙ, όπως αποτυπώθηκε στην παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 27 Ιουνίου 2017 προς τους μετόχους και τους θεσμικούς επενδυτές της εταιρείας κατά τη διάρκεια της 22ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης.
Ο Παναγιώτης Τσινάβος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΡΙ-ΚΡΙ, αναφέρθηκε στις υψηλές επιδόσεις που πέτυχε η εταιρεία το 2016, δραστηριοποιούμενη μάλιστα σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις. Ειδικότερα τα βασικά μεγέθη κερδοφορίας της χρήσης 2016 διαμορφώθηκαν ως εξής:
- Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 10,99 εκατ. ευρώ έναντι 7,31 εκατ. ευρώ το 2015.
- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 8,16 εκατ. ευρώ έναντι 4,29 εκατ. ευρώ το 2015.
Όσον αφορά τη θέση της στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, η ΚΡΙ-ΚΡΙ κατέκτησε τη 2η θέση με μερίδιο 14,2% και την 1η θέση στην κατηγορία παιδικών γιαουρτιών με μερίδιο 29,5%. Παράλληλα, το Super Spoon, η νέα καινοτόμα σειρά γιαουρτιών με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και super fruits, κατέλαβε μερίδιο αγοράς 15%, μέσα σε λίγους μόνο μήνες κυκλοφορίας.
Αύξηση στο παγωτό
Στην κατηγορία παγωτού, η ΚΡΙ-ΚΡΙ κατέγραψε αύξηση πωλήσεων +10% πανελλαδικά στα επώνυμα προϊόντα, αύξηση διανομής με 800 νέα σημεία και επιτυχημένα λανσαρίσματα με συμμετοχή 11% στο συνολικό τζίρο παγωτού, γεγονός που οδήγησε και σε αύξηση αναγνωρισιμότητας και μεριδίου σε όγκο στην παραδοσιακή ελληνική αγορά από 13% το 2015 στο 18% το 2016.
Αναφορικά με την παρουσία της εταιρείας στο εξωτερικό, οι πωλήσεις γιαουρτιού παρουσίασαν αλματώδη αύξηση κατά 34%, με αποτέλεσμα η συμμετοχή των εξαγωγών να ξεπεράσει το 23% επί του συνολικού τζίρου. Στην ευρωπαϊκή αγορά η ΚΡΙ-ΚΡΙ συνεργάζεται πλέον με όλες τις μεγάλες αλυσίδες super market στη Μ. Βρετανία, ενώ πρόσφατα διευρύνθηκε η γκάμα των διαθέσιμων προϊόντων με το λανσάρισμα της πετυχημένης σειράς Super Spoon, τόσο στη Μ. Βρετανία όσο και στο Βέλγιο και σύντομα θα ακολουθήσει η διάθεσή του στις αγορές της Ολλανδίας και της Ιταλίας.
Νέες επενδύσεις
Στο πλαίσιο της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης, ο Π. Τσινάβος, αναφέρθηκε εκτενώς και στα επενδυτικά προγράμματα που υλοποιεί ήδη η ΚΡΙ-ΚΡΙ με έμφαση στο τριετές επενδυτικό σχέδιο ύψους 10 εκατ. ευρώ που έχει ως κύριο στόχο την ενίσχυση της παραγωγικής υποδομής. Παράλληλα, έχει καταρτιστεί και νέο επενδυτικό σχέδιο ύψους 8 εκατ. ευρώ που θα συμβάλλει καθοριστικά στην υποστήριξη της αναπτυξιακής πορείας της επιχείρησης. Η Γενική Συνέλευση, στο πλαίσιο της συζήτησης για τη διανομή των κερδών της χρήσης 2016, αποφάσισε επίσης τη διανομή αυξημένου μερίσματος μικτού ποσού 0,09 ευρώ ανά μετοχή (2015: 0,06 ευρώ ανά μετοχή).