Κρι Κρι: στη 2η θέση της αγοράς παγωτού στην Ελλάδα
Πρωτιά για τα οικογενειακά Heartmade στην κατηγορία των branded οικογενειακών.
Η Κρι Κρι ανακοίνωσε πως τα παγωτά της κατέκτησαν τη δεύτερη θέση στο σύνολο της αγοράς παγωτού φθάνοντας σε μερίδιο 15,2% σε όγκο, κερδίζοντας 2,8 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2016. (Nielsen, Ιούλιος 2017).
Όπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, «μέσα στο πρώτο επτάμηνο του 2017, η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της κατά 22% σε πανελλαδικό επίπεδο στα επώνυμα προϊόντα παγωτού Κρι Κρι. Παράλληλα, σημείωσε τη σημαντικότερη αύξηση μεριδίου στην παραδοσιακή αγορά παγωτού, αγγίζοντας το 22,6%*. Επίσης, η Κρι Κρι πέτυχε αύξηση της διανομής της ξεπερνώντας πλέον τα 14.000 σημεία πώλησης, ενώ τα προϊοντικά λανσαρίσματα των αγαπημένων παγωτών στέφθηκαν με επιτυχία, συμμετέχοντας κατά 14,3% στον συνολικό τζίρο τυποποιημένου παγωτού Κρι Κρι».
Η εταιρεία αναφέρει δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα, τις νέες μπάρες παγωτού Derby που κατέκτησαν την πρώτη θέση ανάμεσα σε όλα τα brands αυτής της κατηγορίας, με μερίδιο 29,8% (το προϊόν κυκλοφορεί στο πλαίσιο συνεργασίας με την ΙΟΝ) και τα οικογενειακά παγωτά Heartmade Κρι Κρι που κατέκτησαν την πρώτη θέση της κατηγορίας επώνυμου οικογενειακού παγωτού.
*Πηγή: Nielsen, Υπηρεσία MarketTrack, Σύνολο Πωλήσεων σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρουμένων των νησιών και του Hard Discounter LiDL, Χρονική Περίοδος Κάλυψης: Ιανουάριος έως Ιούλιος 2017 σε σχέση με Ιανουάριος έως Ιούλιος 2016.