Κρι Κρι, Unilever/ ΕΒΓΑ και Δωδώνη/ Chillbox με βραβεία συσκευασίας

Απονεμήθηκαν χθες στα Packaging Innovation Awards 2017.

Απονεμήθηκαν χθες 3 Οκτωβρίου τα Packaging Innovation Awards 2017 που συνδιοργανώνουν ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών & Συσκευασίας (ΣΥΒΙΠΥΣ) και η εκδοτική εταιρεία Boussias Communications και στο πλαίσιό τους τρεις γαλακτοβιομηχανίες απέσπασαν βραβεία για τις συσκευασίες των προϊόντων τους.

 

Η Κρι Κρι απέσπασε αργυρό βραβείο για τις συσκευασίες των γιαουρτιών Super Spoon και χρυσό βραβείο για τις συσκευασίες των οικογενειακών παγωτών- γλυκισμάτων Τα Γλυκά της Μαμάς και επιβεβαιώνει με ένα ακόμα βραβείο την εξαιρετική χρονιά που διαγράφει καθώς η Σερραϊκή εταιρεία έχει περάσει πλέον στη δεύτερη θέση της αγοράς τόσο στο γιαούρτι όσο και στο παγωτό.

Τις συσκευασίες και στις δύο οικογένειες προϊόντων σχεδίασε η διαφημιστική εταιρεία attp. Τα βραβεία παρέλαβε η Τζελίνα Κουκουμέλη,  Διευθύντρια Marketing στην γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι.

H Τζελίνα Κουκουμέλη (στο κέντρο), Διευθύντρια Marketing στην γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι, με τους συνεργάτες της και το βραβείο για τα γιαούρτια Supe Spoon.

 

Η οικογένεια προϊόντων Scandal που φέρουν την υπογραφή του ζαχαροπλάστη Στέλιου Παρλιάρου, τα οποία παράγει και διακινεί στην ελληνική αγορά (σύντομα θα εξάγει κιόλας) η Unilever μέσω του ιστορικού brand της ΕΒΓΑ, απέσπασαν αργυρό βραβείο συσκευασίας. Πρόκειται για δημιουργία του σχεδιαστικού γραφείου 2ΥΟLK το οποίο ξεχώρισε κατά την απονομή, αποσπώντας βραβεία σε διάφορες κατηγορίες καταναλωτικών προϊόντων.

Τέλος, βραβείο απέσπασε και η συσκευασία των προϊόντων Chillbox (frozen yogurt), συσκευασία η οποία χρησιμοποιείται σε εννέα χώρες και τη χρησιμοποίησαν πέρυσι περίπου πέντε εκατομμύρια πελάτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη συσκευασία φέρει και διαφημιστικά μηνύματα, έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως  διαφημιστικό μέσο.

You might also like