Ο Συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα προχώρησε στην πρώτη τηλεοπτική καμπάνια του, προβάλλοντας κυρίως το νέο concept καταστημάτων που υλοποιεί από το καλοκαίρι, με τη δημιουργία χώρων φυσικής πώλησης.
Η τηλεοπτική καμπάνια έχει δημιουργηθεί από τη διαφημιστική εταιρεία MullenLowe (μετεξέλιξη της ιστορικής Lowe Athnes), των James Nash και Θάνου Βλαχόπουλου. Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας μήνυμα «Επιστροφή στα απλά». Στην υλοποίηση της καμπάνιας συνεργάστηκε η εταιρεία A.G.G. Advertisement Group από τη Λάρισα.
Για τη συγκεκριμένη διαφήμιση χρησιμοποιήθηκε η τεχνικής της ψηφιακής ελαιογραφίας και το animation (κινούμενη εικόνα) προκειμένου να εικονογραφηθεί ο κύκλος του φρέσκου γάλακτος από το χωράφι μέχρι το ράφι των καταστημάτων λιανικής πώλησης.
Το τραγούδι που συνοδεύει το σποτ γράφτηκε από τη MullenLowe και μελοποιήθηκε από τη Music For Ads. Την παραγωγή ανέλαβε η Ribeye Production House, σε σκηνοθεσία Ηλία Παπαϊωάννου. Η επικοινωνία αναπτύσσεται στο ραδιόφωνο και στα social media.
Ο ΘΕΣγάλα αναπτύσσει δίκτυο καταστημάτων πώλησης σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας όπου εκτός από τα δικά του θα διακινεί και άλλα συνεταιριστικά προϊόντα ενώ μέσω franchise διευρύνονται περεταίρω τα σημεία πώλησης του γάλακτος που παράγουν οι παραγωγοί-μέλη του.
Πρόσφατα μάλιστα εγκαινιάστηκε το νέο κατάστημα ΘΕΣγάλα συν στη Γλυφάδα (στη φωτογραφία). Το νέο κατάστημα Συνεταιριστική Γωνιά «ΘΕΣγάλα συν» βρίσκεται στην οδό Γούναρη 33. Εκεί διατίθενται όλα τα νέα προϊόντα του Θεσσαλικού συνεταιρισμού: Γαλακτοκομικά, τυροκομικά, αλλαντικά, προϊόντα αρτοποιίας χειροποίητες πίτες, όσπρια και πάνω από 120 προϊόντα καθημερινής χρήσης.
Πριν λίγες ημέρες ο Συνεταιρισμός εμπλούτισε κι άλλο τη γκάμα των προϊόντων του λανσάροντας φρέσκο κατσικίσιο γάλα σε συσκευασία του ενός λίτρου. Θα έχει διάρκεια 10 ημερών και θα πωλείται 2,5 ευρώ.