Κρι Κρι: Αύξηση πωλήσεων 19% το 2017

Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 79,25 εκατ. ευρώ- πάνω και τα κέρδη.

H βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι δημοσίευσε τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις χρήσης 2017. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 79,25 εκατ. ευρώ έναντι 66,57 εκατ. ευρώ το 2016, αυξημένος κατά 19%.

 

Τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:

  • Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 12, εκατ. ευρώ έναντι 10,99 εκατ. ευρώ το 2016.
  • Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 9,89 εκατ. ευρώ έναντι 8,16 εκατ. ευρώ το 2016.
  • Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 7,34 εκατ. ευρώ έναντι 6,24 εκατ. ευρώ το 2016.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, η Κρι Κρι ενίσχυσε τη θέση της επιτυγχάνοντας συνολική αύξηση πωλήσεων 8,2%. Βασικό μοχλό ανάπτυξης αποτέλεσε η αύξηση των πωλήσεων στα τυποποιημένα branded παγωτά Κρι Κρι (+19%), που κατατάσσει τη μάρκα Κρι Κρι στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 15% (στοιχεία NIELSEN Δεκ. 2017).

Στις επιδόσεις αυτές, συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τα 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα δυναμικά λανσαρίσματα των νέων προϊόντων, όπως οι παγωτοσοκολάτες «Derby», τα «Γλυκά της Μαμάς» (στη φωτο που ακολουθεί), το «Super Spoon» (κεντρική φωτογραφία) και το παιδικό παγωτό «Frozen».

 

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, στην οποία η Κρι Κρι κατέχει τη δεύτερη θέση, οι πωλήσεις της εμφανίζουν αύξηση 8,4%. Στον τομέα αυτό, η εταιρεία εστιάζει στην ανάπτυξη της καταναλωτικής της βάσης, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στη μεγάλη κατηγορία του στραγγιστού γιαουρτιού. Στο πλαίσιο αυτό, η Κρι Κρι προχώρησε σε επαναλανσάρισμα της σειράς στραγγιστών γιαουρτιών με νέο brand «Στραγγιστό & Αγαπημένο» (στη φωτο που ακολουθεί) και νέο δυνατό πρόγραμμα επικοινωνίας.

 

Επίσης, ενίσχυσε τη θέση της και στις προϊοντικές κατηγορίες, οι οποίες παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική, όπως είναι οι κατηγορίες των λειτουργικών γιαουρτιών και των παιδικών, στην οποία έχει κατακτήσει την πρώτη θέση με μερίδιο σε όγκο 35% (στοιχεία IRI, Δεκ. 2017).

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση 60,4%). Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται, κυρίως, από την επέκταση των συνεργασιών της Κρι Κρι σε όλες τις αλυσίδες super market της Μ. Βρετανίας.


Στην Κρι Κρι, συμμετοχή των εξαγωγών ξεπερνά το 30% επί των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας του 2017.


Όσον αφορά στις επενδύσεις, για την ενίσχυση της παραγωγικής υποδομής της εταιρείας, υλοποιούνται επενδυτικά σχέδια, συνολικού προϋπολογισμού 18 εκατ. ευρώ με ορίζοντα υλοποίησης έως τα τέλη του 2018. Έμφαση θα δοθεί στην αναβάθμιση του εργοστασίου γιαουρτιού και στον εκσυγχρονισμό συγκεκριμένων γραμμών παραγωγής παγωτού. Για τα σχέδια αυτά, έχουν υποβληθεί αιτήσεις υπαγωγής τους στον αναπτυξιακό νόμο ν.4399/2016.

Για τη χρήση 2017, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να προτείνει προς την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος μικτού ποσού 0,115 ευρώ ανά μετοχή (2016: 0,09 ευρώ ανά μετοχή). Η διανομή αυτή υπόκειται στην έγκριση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων.

You might also like