Έρευνα για την τυροκομία και την εφοδιαστική αλυσίδα
Διεξάγεται τώρα, θα παρουσιαστεί στην Dairy Expo του Νοεμβρίου.
Το Dairy News καλεί όλους του αναγνώστες του περιοδικού και της ιστοσελίδας του που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της γαλακτοκομίας και της τυροκομίας να συμμετάσχουν σε μεγάλη διαδικτυακή έρευνα με θέμα τις σχέσεις τυροκομίας και εφοδιαστικής αλυσίδας. Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη, θα ολοκληρωθεί στα τέλη Σεπτέμβρη (30/9) και θα παρουσιαστεί στην επερχόμενη Dairy Expo 2018.
Σε μια από τις ανερχόμενες δυνάμεις της ελληνικής οικονομίας, την ελληνική γαλακτοκομία/ τυροκομία, η λειτουργία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας φαίνεται να ποικίλει από τις μικρές στις μεγαλύτερες μονάδες.
Με ποια εργαλεία ελέγχουν οι ελληνικές επιχειρήσεις τη βέλτιστη λειτουργία του κυκλώματος εφοδιασμού τους; Η o.mind Creatitves και τα περιοδικά της Dairy News και SC&L magazine, σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων Optilog, διενεργούν έρευνα αποτύπωσης της “Υφιστάμενης Λειτουργίας και Προκλήσεων του κυκλώματος Εφοδιασμού των Εταιρειών Παραγωγής και Εμπορίας Γαλακτοκομικών Προϊόντων“.
Τα συμπεράσματα της έρευνας, θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση την Κυριακή 11 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της τριπλής έκθεσης “Meat & Grill Days, Dairy Expo, Frozen Food” στις 10-12 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo (Αεροδρόμιο, Σπάτα), και θα αναλυθούν από υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων της αγοράς.
Λάβετε μέρος στην έρευνα μέσω των παρακάτω links:
Στο WEB
https://www.surveymonkey.com/r/DAIRY_SURVEY1
Στο FACEBOOK
https://www.surveymonkey.com/r/DAIRY_SURVEY_FB
Στο LINKEDIN