‘Μάρκα του καταναλωτή»: νέα γαλακτοκομική πρωτοβουλία

Προϊόντα υπό τη μάρκα  «Ποιος είναι το αφεντικό;» θα κυκλοφορούν στην αγορά

Μια νέα, ιδιαίτερη πρωτοβουλία αναπτύσσεται αυτό το διάστημα στην Ελλάδα βασισμένη σε ένα πρότυπο που ήδη λειτουργεί στην Γαλλία. Μεμονωμένοι καταναλωτές θα δημιουργούν ένα προϊόν με βάση τις αγοραστικές επιλογές τους, το προϊόν αυτό θα παράγεται από συγκεκριμένο- συμβεβλημένο παραγωγό και θα διακινείται σε όλη την αγορά υπό ένα νέο καθεστώς επιχειρηματικής ανάπτυξης που δεν θα έχει αποκλειστικό στόχο το κέρδος.

 

Με βάση τη νέα αυτή φιλοσοφία  καταναλωτές θα δημιουργούν τη δική τους μάρκα προϊόντων. Προϊόντα ποιοτικά, υγιεινά και υπεύθυνα στηρίζοντας τους Έλληνες Παραγωγούς. Ο έλεγχος της αγοράς και της εμποριοποίησης των προϊόντων, μετά τη Γαλλία, αλλάζει και στην Ελλάδα.

Ο Χαράλαμπος Κώτσου, δημιουργεί στην Ελλάδα τη ‘Μάρκα του Καταναλωτή’ με εμπορικό σήμα – «Ποιος είναι το Αφεντικό;». Με γνώμονα το γαλλικό μοντέλο La Marque du Consommateur “C’est qui le patron?, ξεκινάει στην Ελλάδα η εφαρμογή ενός σχεδίου που θα φέρει μεγάλες αλλαγές στην εμποριοποίηση των καταναλωτικών προϊόντων αλλά και μεγάλες αλλαγές στη βιωσιμότητα των παραγωγών.

Στη Γαλλία Η Μάρκα του Καταναλωτή «C’est qui le patron?» είναι η μεγαλύτερη επιτυχία των τελευταίων 30 χρόνων στο τομέα των τροφίμων. Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότερα από ένα εκατομμύρια λίτρα γάλα της ‘Μάρκας του καταναλωτή’ πωλούνται κάθε εβδομάδα.

Σε 2 χρόνια έχουν πουληθεί περισσότερα από 120 εκατ. προϊόντα σε περισσότερα από 3,2 εκατ. νοικοκυριά. Οι αγοραστές της μάρκας αγγίζουν το 12% του συνόλου του πληθυσμού. Το Βέλγιο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Γερμανία, το Μαρόκο, οι ΗΠΑ και άλλες χώρες ξεκινούν να δουλεύουν πάνω σε αυτή τη πρωτοβουλία.

 

Τι είναι η “Μάρκα του Καταναλωτή”;

«Είναι, επί της ουσίας, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παραγωγών και των καταναλωτών. Μία πρωτοβουλία για τη δημιουργία προϊόντων με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών. Σκοπός του εγχειρήματος αυτού είναι οι καταναλωτές να αποφασίζουν για τις προδιαγραφές, τη ποιότητα και τη τιμή των προϊόντων, έχοντας πλήρη γνώση για το που πηγαίνουν τα χρήματά τους, στηρίζοντας τους Έλληνες παραγωγούς. Ένα μοντέλο που στηρίζεται στη πλήρη διαφάνεια, ισότητα, αλληλεγγύη και την υγεία», σύμφωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου.

Πως όμως θα λειτουργεί το όλο εγχείρημα; Στην διαδικτυακή πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr θα αναρτώνται ερωτηματολόγια με τις προδιαγραφές του κάθε προϊόντος. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν βλέποντας ζωντανά πως η κάθε επιλογή τους επηρεάζει τη τελική τιμή λιανικής.

Τα προϊόντα θα παράγονται, ακολουθώντας υπεύθυνα τις προδιαγραφές που θα έχουν αποφασίσει οι καταναλωτές, από τους εταίρους που θα δεσμεύονται πλάι μας, μοιραζόμενοι τις ίδιες αξίες. Όχι διαφήμιση, όχι πωλητές, αλλά ενεργοί καταναλωτές. Αυτό επιτρέπει μια σημαντική εξοικονόμηση στη τελική τιμή πώλησης από την οποία επωφελείται ο παραγωγός. Ο καταναλωτής αγοράζοντας τα προϊόντα του στηρίζει τον παραγωγό τους, ο οποίος θα αμείβεται καλύτερα.


Στην ψηφοφορία που διεξάγεται αυτή τη στιγμή on line για το ποιο θα είναι το πρώτο προϊόν που θα κυκλοφορήσει υπό τη νέα επωνυμία που λανσάρει η ‘Μάρκα του Καταναλωτή’, πρώτο είναι το γάλα και στην τρίτη θέση είναι η φέτα.

Είναι κατανοητό ότι η “Μάρκα του Καταναλωτή” έχει πολύ δυνατό κοινωνικό πρόσημο, μιας και θα εξασφαλίσει πολύ καλύτερες οικονομικές απολαβές για τους παραγωγούς, νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για τους νέους στη χώρα και ηθική ικανοποίηση στους Έλληνες καταναλωτές που θα ηγούνται σαν αφεντικά αυτής της πρωτοβουλίας.

Όπως μας ενημερώνει η σχετική πρωτοβουλία: «Οι καταναλωτές είναι οι βασικοί επενδυτές των καταναλωτικών προϊόντων, εκείνοι που αποφασίζουν για το τι θέλουν να έχουν στο τραπέζι τους αλλά και εκείνοι που θα πρέπει να φροντίσουν αυτούς που με κόπους και ρίσκα φροντίζουν ώστε τα προϊόντα αυτά να φτάνουν σε κάθε σπίτι. Οι Έλληνες καταναλωτές με τη δική τους Μάρκα προϊόντων όχι μόνο στηρίζουν άμεσα τους Έλληνες Παραγωγούς, αλλά συμμετέχουν ενεργά όσον αφορά και στην ποιότητα των προϊόντων».

You might also like