«Παράδοση…αλλιώς»: η Δωδώνη με τον Χρήστο Μπάρκα
Η νέα YouTube σειρά της εταιρείας για αγαπημένες παραδοσιακές συνταγές
Σε συνεργασία με τον Χρήστο Μπάρκα προχώρησε η Δωδώνη, κορυφαία γαλακτοβιομηχανία της Ηπείρου, για την δημιουργία της νέας YouTube σειράς «Παράδοση…αλλιώς», μίας σειράς που ξεχωρίζει για τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία της.
Με πρωταγωνιστές τον Χρήστο και τα αγαπημένα προϊόντα Δωδώνη, η νέα YouTube σειρά «Παράδοση…Αλλιώς» αποτελείται από 12 mini επεισόδια. Ήρθε για να εμπνεύσει το κοινό να δημιουργεί αγαπημένες παραδοσιακές συνταγές με μικρές παραλλαγές, είτε διατηρώντας την διαχρονική γεύση με μία πρωτότυπη κι εντυπωσιακή εμφάνιση, είτε συνδυάζοντας διαφορετικά υλικά για να προκύψει μία άλλη εκδοχή της κάθε παραδοσιακής συνταγής.
Μέσα λοιπόν από την παράδοση, τη φαντασία, το μεράκι και την αγάπη για μαγειρική με αγνά 100% ελληνικά προϊόντα, ο Χρήστος και η Δωδώνη προσκαλούν το κοινό σε μία διαφορετική γευστική εμπειρία που συνδυάζει την παράδοση με το σήμερα και τη μαγειρική με τη δημιουργικότητα.
Στο πρώτο επεισόδιο, το οποίο έχει ήδη αναρτηθεί στο YouTube κανάλι της Δωδώνη, ο Χρήστος μαγειρεύει μία παραδοσιακή γιαννιώτικη Κασόπιτα διαφορετικά, με chutney τομάτας και κρέμα τυριού. Κάθε μήνα, θα ανεβαίνει κι ένα νέο επεισόδιο, με νέες δημιουργικές συνταγές, πολλές εκπλήξεις και μοναδικούς διαγωνισμούς.
Με παρουσία πάνω από μισό αιώνα, η Δωδώνη πρεσβεύει τη γεύση του καλού και είναι άρρηκτα συνδεμένη με την Ήπειρο, τα Ιωάννινα, την παράδοση, την αυθεντικότητα, την ποιότητα και τη νοστιμιά. Με κυρίαρχο συστατικό το 100% ελληνικό γάλα και τις πιο αγνές πρώτες ύλες, η εταιρεία δημιουργεί αγνά γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως η πασίγνωστη φέτα, τα αυθεντικά γιαούρτια, τα μοναδικά κίτρινα τυριά και πολλά άλλα, που ξεχωρίζουν για την άριστη ποιότητα, την πλούσια γεύση και την υψηλή θρεπτική τους αξία.
Με αυτά τα υπέροχα προϊόντα έχει μεγαλώσει και ο Χρήστος, ο οποίος είναι από τα Γιάννενα και λατρεύει την ελληνική παραδοσιακή κουζίνα. Στην «Παράδοση…αλλιώς» λοιπόν, ο ίδιος μαζί με την Δωδώνη, αποδεικνύουν πως όταν υπάρχει όρεξη και αγάπη, ακόμα και οι πιο φανταστικές μαγειρικές ιδέες μπορούν να πραγματοποιηθούν.
Το σχεδιασμό και την υλοποίηση της YouTube σειράς για την Δωδώνη έχει επιμεληθεί η day6 advertising.