«Η Μάρκα του Καταναλωτή» κερδίζει πωλήσεις
‘Ανεβαίνει’ το νέο γάλα, ετοιμάζεται φέτα και γιαούρτι από την ίδια Πρωτοβουλία
Πετυχημένο θα πρέπει να θεωρείται το λανσάρισμα του γάλακτος «Η Μάρκα του Καταναλωτή», το οποίο έκανε την εμφάνισή του πριν από μερικές εβδομάδες στα ψυγεία της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος.
Ο Λάμπης Κώτσου, ο οποίος βρίσκεται πίσω από την συγκεκριμένη πρωτοβουλία και το λανσάρισμα του πρώτου προϊόντος, μας είπε: «Το γάλα Η Μάρκα Του Καταναλωτή έχει κινηθεί πολύ αισιόδοξα αν αναλογιστούμε ότι είναι μια καινούργια μάρκα . Υπάρχουν μέρες που φεύγουν 2,5 τόνοι γάλακτος, άλλες μέρες που φεύγουν 1,5 τόνοι. Αυτή τη στιγμή έχουν διατεθεί περίπου 45 τόνοι γάλακτος από τις 21 Μαΐου που εμφανίστηκε το προϊόν στη λιανική».
Τα χαρακτηριστικά του γάλακτος
«Η Μάρκα του Καταναλωτή» συνεργάστηκε με την ΘΕΣ- Γάλα, τη συνεταιριστική επιχείρηση από τη Θεσσαλία η οποία παράγει και διανέμει το γάλα. Πρόκειται όμως για ένα διαφορετικό προϊόν από το γάλα της ΘΕΣ-Γάλα.Πρέπει να σημειώσουμε ότι το γάλα της Πρωτοβουλίας παράγεται με διαφορετικές προδιαγραφές από ότι αυτό της ΘΕΣγάλα μιας και αποτελεί έναν εναλλακτικό τρόπο σύλληψης και κατασκευής βασισμένο πάνω στις προδιαγραφές που διαμόρφωσαν οι καταναλωτές μέσω ερωτηματολογίου. Έτσι οι παραγωγοί που συμμετέχουν, προσφέρουν διαφορετικές τροφές στις αγελάδες, χωρίς GMOs, με συμπληρωματικά τριφύλλι ή/και λιναρόσπορο.
Το γάλα εμπλουτίστηκε σε Ω3, άλλαξαν τις εγκαταστάσεις ευζωίας των ζώων και πήραν πιστοποιητικά για καλές πρακτικές. Οι παραγωγοί που συμμετέχουν αμείβονται καθαρά 0,475/λ επτά το λίτρο γάλα ενώ πριν μόλις 0,37 λεπτά το λίτρο (που ήταν ασύμφορο), Χρησιμοποιήθηκε ειδική συσκευασία με χαρτί πιστοποιημένο FSC από ελεγχόμενα δάση για την προστασία του περιβάλλοντος).
Επόμενες κινήσεις
Αυτή τη στιγμή στην πλατφόρμα της πρωτοβουλίας υπάρχει διαθέσιμο το ερωτηματολόγιο για το ελαιόλαδο, το δεύτερο προϊόν σε ψήφους στην ψηφοφορία του κοινού. Το ερωτηματολόγιο θα κλείσει στις αρχές του επόμενου μήνα και αμέσως μετά, οι υπεύθυνοι θα προχωρήσουν στην παραγωγή και τη διανομή του ελαιολάδου που θα φέρει κι αυτή τον ίδιο τίτλο ‘Η Μάρκα Του Καταναλωτή’. Αμέσως μετά σειρά θα πάρει η παραγωγή φέτας και θα ακολουθήσει το γιαούρτι.
«Θέλουμε να διευρύνουμε τη διανομή του γάλακτος σε όλη την Ελλάδα, άλλωστε η πλατφόρμα που έχουμε συστήσει, από τη φύση της θέλει να έχουν πρόσβαση σε αυτά τα προϊόντα όλοι οι Έλληνες όπου κι αν βρίσκονται. Απλώς, η ΑΒ Βασιλόπουλος ήταν η αλυσίδα που πρώτη έδειξε άμεσα ενδιαφέρον, στήριξε από την αρχή την πρωτοβουλία και πίστεψε σε μας. Ήδη βρισκόμαστε σε επαφές με άλλες αλυσίδες για να τοποθετήσουμε στα ψυγεία τους το προϊόν μας» υποστηρίζει ο Λάμπης Κώτσου.