Rebranding του Ελληνικού Σήματος αποφάσισε το ΥπΑΑΤ

Θα συσταθεί διϋπουργική ομάδα εργασίας- Μέσα και το υπουργείο Ανάπτυξης

Σε rebranding του Ελληνικού Σήματος, με στόχο την ανάδειξη της προστιθέμενης αξίας των ελληνικών προϊόντων, προσανατολίζονται τα συναρμόδια Υπουργεία Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, όπως συμφωνήθηκε σε τηλεδιάσκεψη υπό τους Υφυπουργούς κ. Νίκο Παπαθανάση και κ. Φωτεινή Αραμπατζή.

 

Κοινή συνισταμένη των τοποθετήσεων ήταν ότι μετά το rebranding, που πέτυχε η Ελλάδα σε διεθνές επίπεδο χάρις στην επιτυχή διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού, είναι μοναδική ευκαιρία για rebranding του Ελληνικού Σήματος προκειμένου να αυξηθεί η αναγνωσιμότητα τόσο στην εγχώρια όσο και στις διεθνείς αγορές και άρα, η προστιθέμενη αξία του για τα προϊόντα, που το φέρουν.

Προς την κατεύθυνση αυτή αποφασίστηκε να συσταθεί διϋπουργική ομάδα εργασίας υπό τους – μετέχοντες στην τηλεδιάσκεψη – Γενικούς Γραμματείς Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή,  Παναγιώτη Σταμπουλίδη και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, Γιώργο Στρατάκο προκειμένου εντός 15θημέρου να παρουσιάσει συγκεκριμένες προτάσεις με απώτερο στόχο:

  • να «χτιστεί» η αναγνωσιμότητα, η αξία, το διαφορικό πλεονέκτημα και η διασύνδεση του ελληνικού σήματος με τον Καταναλωτή, που προτιμά και αναζητά την προέλευση των προϊόντων
  • το σύστημα πιστοποίησης να γίνει πιο ευέλικτο και εύχρηστο
  • οι διαδικασίες πιστοποίησης να τυποποιηθούν και να γίνουν ψηφιακές, στο πλαίσιο της γενικότερης ψηφιακής μετάβασης του Δημοσίου,
  • το Ελληνικό Σήμα να προβληθεί διεθνώς.

You might also like