Διακρίσεις, συνεργασίες και …φραγκόσυκα για τον Ζωζεφίνο
O Στέφανος Βακόνδιος μας εξηγεί πως πέρασε δημιουργικά το ...καλοκαίρι του
Ένα Πλατινένιο, ένα Χρυσό και 2 Αργυρά Βραβεία απέσπασε το Τυροκομείο Ζωζεφίνος στα πρόσφατα, πρωτοεμφανιζόμενα, Mediterranean Taste Awards 2020, ενώ η καλοκαιρινή περίοδος σημαδεύτηκε από νέα προϊόντα για το τυροκομείο και μια σημαντική εμπορική συνεργασία για τη διανομή των προϊόντων του.
Το συριανό τυρί Σαν Μιχάλη (ΠΟΠ) απέσπασε το κορυφαία διάκριση με το βραβείο Platinum Κατηγορία Quality. Η Γραβιέρα Τρίπτυχο Σύρου (πρόκειται για γραβιέρα με τρία είδη γάλακτος) απέσπασε το Βραβείο Gold στην Κατηγορία Quality ενώ οι επιτυχίες συνεχίστηκαν με ακόμα δύο Βραβεία Silver στη Κατηγορία Quality για το κατσικίσιο Γρονθοτυράκι και το Γρονθοτυράκι με Ρίγανη (Βολάκι 250gr).
Συνεργασία με την Point Hub
Το Τυροκομείο Ζωζεφίνος σύναψε πρόσφατα μια νέα συνεργασία με την εταιρεία Point Hub, συνεργασία η οποία αφορά τα τυροκομικά και γαλακτοκομικά προϊόντα που διαθέτει το πρώτο. Η Point Hub αναλαμβάνει την προώθηση και πώληση των προϊόντων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
«Η συνεργασία με την Point Hub, η οποία δεν είναι αποκλειστική για το σύνολο της παραγόμενης από το τυροκομείο ποσότητας προϊόντων, αφορά την προώθηση των τυριών μας καθώς και την ανάπτυξη νέων προϊόντων εφόσον αυτό αποφασιστεί κι από τις δύο πλευρές. Ήδη μελετάμε την παραγωγή και την τοποθέτηση νέων προϊόντων μας σε μεγάλη αλυσίδα αρτοπωλείων» μας είπε ο Στέφανος Βακόνδιος, επικεφαλής του διάσημου τυροκομείου στη Σύρο.
Θυμίζουμε οτι η Point Hub του σεφ Μίλτου Καρούμπα με έδρα τη Νέα Σμύρνη είναι μια εταιρεία η οποία εξυπηρετεί όλο το φάσμα των αναγκών των εταιρειών που ασχολούνται με τη βιομηχανία τροφίμων, τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια και κάθε είδους επισιτιστικής επιχείρησης.
Στις δραστηριότητες της εταιρείας είναι η ανάληψη εκδηλώσεων για εκθέσεις και φορείς, η δημιουργία συνεδρίων, σεμιναρίων και ημερίδων γαστρονομίας, αλλά και η εκπαίδευση προσωπικού σε τεχνικά, εργασιακά και ψυχολογικά θέματα .
Γραβιέρα με φραγκόσυκο
Μέσα στο καλοκαίρι το Τυροκομείο Ζωζεφίνος λάνσαρε ένα νέο προϊόν, τη Γραβιέρα με Φραγκόσυκο. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο τυροκόμος από τη Σύρο πειραματίζεται με νέες γεύσεις και όπως φαίνεται από τα προϊόντα που έχει λανσάρει τα τελευταία χρόνια, τα ‘πειράματά’ του είναι πετυχημένα. «Είναι κάτι καινούργιο, το σχεδιάζαμε όμως από τις αρχές της χρονιάς» μας λέει ο Στ. Βακόνδιος και προσθέτει: «Κάναμε αρκετές δοκιμές από τον Ιανουάριο μέχρι να καταλήξουμε στη ‘συνταγή’ και στις αρχές του καλοκαιριού κυκλοφόρησε στα καταστήματα».
Η γραβιέρα με φραγκόσυκο του Τυροκομείου πάει καλά, ο ίδιος ο παραγωγός είναι ικανοποιημένος από την ποιότητα που πέτυχε, οι πωλήσεις όμως του νέου προϊόντος είναι ακόμα χαμηλές γιατί η γραβιέρα δεν είναι γνωστή, άλλωστε κυκλοφόρησε μέσα σε δύσκολη συγκυρία.
«Είναι ένα ‘νήπιο’ σε σχέση με τα άλλα προϊόντα μας που πάνε πολύ κακά. Όπως για παράδειγμα το ‘Ρεμπέτικο’ που δεν υπάρχει πια δείγμα από την παραγωγή του» όπως μας λέει χαρακτηριστικά ο Στ. Βακόνδιος και συμπληρώνει: «Είναι ένα ιδιαίτερο τυρί που ακόμα δεν έχω καταλήξει τι χαρακτήρα ‘βγάζει’. Ο καταναλωτής πρώτα αντιλαμβάνεται το γλυκό χαρακτήρα του φραγκόσυκου, όπως στο Ρεμπέτικο βγαίνει ο χαρακτήρας του κρασιού, και μετά έρχεται η επίγευση, η αψάδα της γραβιέρας».
Όπως όλοι οι Έλληνες τυροκόμοι, ο Στ. Βακόνδιος και το Τυροκομείο Ζωζεφίνος υπέστησαν τις συνέπειες της πανδημίας οι οποίες οδήγησαν σε πτώση του τζίρου κατά σχεδόν 50%. «Ευτυχώς ο Αύγουστος, χωρίς να πιάσουμε το 100% σε σχέση με πέρυσι, ήταν πολύ καλός για το τυροκομείο μας» μας λέει και μας αφήνει με μια υπόσχεση: «Αυτό το διάστημα σχεδιάζουμε ένα προϊόν το οποίο θα λανσάρουμε το φθινόπωρο».