Νέα προϊόντα από την ‘Τυροκομικά Προϊόντα Νικολουδάκης’

Ο παραγωγός από τις Μοίρες Ηρακλείου Κρήτης, ετοιμάζει site και 'βλέπει' εξαγωγές

Νέα και πολύ ενδιαφέροντα προϊόντα με τα οποία καταπιάνεται για πρώτη φορά, λάνσαρε o Εμμανουήλ Νικολουδάκης, επικεφαλής της εταιρείας Τυροκομικά Προϊόντα Νικολουδάκης, από τις Μοίρες Ηρακλείου, μέσα στο 2020 κι αυτή ήταν η αφορμή για να μιλήσουμε με έναν νέο, δραστήριο παραγωγό από την Κρήτη που επιχειρεί όμως σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.

 

Στη σειρά νέων προϊόντων, περιλαμβάνονται κυρίως γραβιέρες με διάφορα πρόσθετα: με μπούκοβο, με θυμάρι, με μαύρο πιπέρι, γραβιέρα σε μπαστούνι, συσκευασμένη σε φέτες, μικρό τεμάχιο για σαγανάκι  κ.ά. Η δημιουργικότητα του παραγωγού ήταν ο ένας λόγος πίσω από τη νέα σειρά. Ο άλλος ήταν η συγκυρία. «Όταν μια εταιρεία δεν έχει δουλειά, ‘ψάχνεται’ από το ίδιο προϊόν να βγάλει παράγωγα για να μεγαλώσει τη δουλειά της» μας λέει ο κ. Νικολουδάκης.

 

 

Οι επιπτώσεις της πανδημίας

«Δυστυχώς τα ψυγεία μας έχουν φρακάρει από προϊόντα που δεν διατίθενται και ψαχνόμαστε όλοι να βγάλουμε προϊόντα που δεν υπάρχουν στην αγορά, μήπως καταφέρουμε να πουλήσουμε το γάλα που αγοράζουμε από τους κτηνοτρόφους» μας εξηγεί ο συνομιλητής μας από την Κρήτη.  Συνολικά η τυροκομία στην Κρήτη έχει υποστεί τις επιπτώσεις της πανδημίας, το ίδιο συμβαίνει και με το τυροκομείο του Εμμ. Νικολουδάκη ο οποίος εμφανίζει μείωση πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι.

«Μετά το lockdown κι επειδή εμείς δεν είμαστε στη μεγάλη λιανική, αντιμετωπίσαμε σημαντική μείωση των πωλήσεών μας. Με τα μέτρα που έλαβε το κράτος και με τη γενικότερη ατμόσφαιρα που επικρατούσε στο καταναλωτικό κοινό, αφού οι μεγαλύτερες ηλικίες ήταν  κλεισμένοι στα σπίτια τους και τα ψώνια τα έκαναν οι νεώτεροι, όπως αντιλαμβάνεστε,  δούλεψαν μόνο οι αλυσίδες- και συνεχίζουν να δουλεύουν ακόμα. Τα μαγαζιά της γειτονιάς και μεγάλο κομμάτι της μεσαίας τάξης έπαθαν μεγάλη ζημιά» εξηγεί ο παραγωγός από τις Μοίρες.

 

Λιγότερο γάλα πλέον

Ο Εμμ. Νικολουδάκης είναι προβληματισμένος για το τι θα συμβεί το επόμενο διάστημα και όπως υποστηρίζει, «Αν κάτι θα πρέπει να κάνουμε για το επόμενο διάστημα και με το άνοιγμα της γαλακτοκομικής περιόδου – η οποία σε μας είναι τον Νοέμβριο και διαρκεί μέχρι τον Μάιο- θα είναι να αγοράζουμε λιγότερο γάλα από τους κτηνοτρόφους». Η τυροκομική μονάδα που διευθύνει υπό κανονικές συνθήκες επεξεργάζεται  3-3,5 τόνους γάλα την ημέρα. Όσο αφορά τις τιμές του γάλακτος, ο κ. Νικολουδάκης  εκτιμάει ότι θα παραμείνουν ίδιες με τις περσινές, διότι δεν υπάρχει κατανάλωση, άρα και παραγωγή,  για να καταναλωθεί το παραγόμενο γάλα.

Ασφαλώς δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια και όπως το πρώτο δύσκολο διάστημα λάνσαρε νέα προϊόντα, έτσι και τώρα αναζητάει τρόπους για να ‘θωρακίσει’ την επιχείρησή του. «Ετοιμάζουμε ιστοσελίδα για το τυροκομείο και φυλλάδια για την προβολή των προϊόντων μας στις τοπικές αγορές της Κρήτης που είναι ο υπ. αριθμόν ένα στόχος του τυροκομείου» μας ενημερώνει.

Εμμανουήλ Νικολουδάκης

Στόχος του τυροκόμου από τις Μοίρες είναι φυσικά και οι εξαγωγές. «Η εξαγωγή μας ενδιαφέρει πάρα πολύόμως για να μπορέσουμε να κάνουμε κάτι στον τομέα αυτόν χρειαζόμαστε τη βοήθεια του κράτους. Βοήθεια όμως δεν υπάρχει. Αν το κάνουμε μόνοι μας, με συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις, με πωλητές που να έχουν τις επαφές με τις αγορές αυτές και με ένα σύγχρονο promotion που έχουν ανάγκη τα προϊόντα μας, θέλουμε πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ».

You might also like