Έρευνα Για Την Επερχόμενη Έκθεση MDF EXPO 2021

Το 81% δηλώνει ότι θα την επισκεφθεί οπωσδήποτε τον Οκτώβριο.

Η αγορά είναι έτοιμη να επισκεφθεί την έκθεση τον Οκτώβριο και να βρεθεί στο εκθεσιακό κέντρο METROPOLΙTAN EXPO για την MDF EXPO 2021, στο πλαίσιο της οποίας θα διοργανωθεί για μια φορά ακόμα η DAIRY EXPO 2021. Το 81% δηλώνει ότι θα την επισκεφθεί τον Οκτώβριο.

 

Έρευνα για τη δυνητική επισκεψιμότητα της έκθεσης MDF EXPO 2021, που θα πραγματοποιηθεί στις 2-4 Οκτωβρίου 2021, στο Metropolitan Expo, πραγματοποίησε η διοργανώτρια εταιρεία OMIND CREATIVES στα μέσα Ιουνίου, για να σφυγμομετρήσει τις προθέσεις των επαγγελματιών για επιστροφή στην κανονικότητα με επίσκεψη στην έκθεση και τις δια ζώσης συναντήσεις με συνεργάτες και πελάτες.

Κάποια σημαντικά αποτελέσματα ανέδειξε η έρευνα που διεξήχθη στους επισκέπτες της έκθεσης που έχουν παραβρεθεί στις προηγούμενες διοργανώσεις. Το ποσοστό όσων απάντησαν είναι κατά 57% από την Αττική και 43% από την υπόλοιπη Ελλάδα, κάτι το οποίο δείχνει ότι ένα μεγάλο ποσοστό εκτός Αττικής προτίθεται να έρθει στην Αθήνα τον Οκτώβριο.

Το 81% δηλώνει ότι θα επισκεφθεί στην έκθεση, ποσοστό 13% δεν έχει αποφασίσει, ενώ ένα μόλις 6% δηλώνει ότι δεν θα παραβρεθεί το τριήμερο στην έκθεση.

Το 78% δηλώνει ότι η διοργάνωση της έκθεσης έχει να προσφέρει πολύ θετικά οφέλη στην αγορά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, μετά από μια παρατεταμένη περίοδο lock down.

Οι επαγγελματίες πιστεύουν ότι η έκθεση και η δια ζώσης επικοινωνία, έχει πολλά να δώσει στην αγορά και στον τομέα της επιχειρηματικότητας, αλλά και στον τομέα της ψυχολογικής βελτίωσης. Τις παρακάτω απαντήσεις έδωσαν οι συμμετέχοντες στην έρευνα με μεγαλύτερο ποσοστό να συγκεντρώνει το Α και να ακολουθούν τα υπόλοιπα

Α. Θα βελτιωθεί η ψυχολογία σε όλους και θα ενισχυθεί η επιχειρηματική δραστηριότητα

Β. Θα δει κάποιος νέες ιδέες από την έκθεση και θα προχωρήσει σε επενδύσεις

Γ. Θα αποτελέσει την έναρξη της επιστροφής στην κανονικότητα

Δ. Θα επισκεφθεί συνεργάτες του και θα προχωρήσουν συνεργασίες που ήταν στάσιμες,

Τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών για εκθέτες και εκθέματα, περιγράφονται παρακάτω με τα ποσοστά που απάντησαν για το τι θα αναζητήσουν στην έκθεση.

64% Για τον τομέα τροφίμων και παραγωγών.

49,5% για μηχανήματα επεξεργασίας και εξοπλισμών,

40,5% για συσκευασία τροφίμων,

34,5% για πρώτες ύλες και μπαχαρικά,

21,3% για λοιπές υπηρεσίες,

17% για τις παράλληλες εκδηλώσεις και τα σεμινάρια.

 

Τις ανωτέρω απαντήσεις έδωσαν κατά 51% επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και το 49% στελέχη και το προσωπικό. Ενώ οι κατηγορίες των επιχειρήσεων που απάντησαν διαμορφώνεται ως εξής:

20% Λιανική τροφίμων.

11,9% Χονδρεμπόριο τροφίμων.

12,9% Βιομηχανίες και Παραγωγοί.

16,7% Εμπόριο μηχανημάτων και εξοπλισμών.

11% Μαζική εστίαση.

12,5% Υπηρεσίες.

15% Λοιπές κατηγορίες (κτηνοτρόφοι, τεχνολόγοι τροφίμων, αντιπρόσωποι, κτηνίατροι, γεωπόνοι, πρώτες ύλες, κλπ).

Συμπέρασμα

Η πλειοψηφία της αγοράς επιθυμεί την επανεκκίνηση των εκθέσεων και οι επικοινωνίες των επιχειρήσεων να γίνονται δια ζώσης. Η πανδημία δεν θα αποτελεί εμπόδιο για νέες συνεργασίες, και μπορούν οι επιχειρήσεις να προσαρμοστούν για ένα διάστημα σε αυτές τις προσωρινές συνθήκες. Εμφανές είναι το συμπέρασμα από την ανάλυση της έρευνας, ότι ο φόβος της προηγούμενης περιόδου μένει πίσω, και όλοι εργάζονται σε μια κανονικότητα πλέον.

Ταυτότητα έρευνας

Δείγμα: Επισκέπτες των 2 προηγούμενων διοργανώσεων (420 απαντήσεις)

Ημερομηνία διεξαγωγής: 14 – 18 Ιουνίου

Τρόπος διεξαγωγής: Ηλεκτρονικές απαντήσεις, μέσω πλατφόρμας “Survey Monkey”

You might also like