Έρευνα για τις τάσεις στα γαλακτοκομικά προϊόντα

Μέχρι το 2031 αναμένεται αύξηση 24% στη συνολική κατανάλωσή τους

Σύμφωνα με το Agricultural Outlook 2022 του OECD-FAO, αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση περίπου +1,7% ετησίως. Οι σχετικές πληροφορίες παρουσιάζονται στην τρίτη έκδοση της έκθεσης IDF Global Marketing Trends.

 

Η έρευνα, η οποία εκπονήθηκε από την CNIEL, (Centre National Interprofessionnel de l’Economie Laitière- πρόκειται για την Διεπαγγελματική του γάλακτος στην Γαλλία) πραγματοποιήθηκε μεταξύ εμπόρων στον τομέα των γαλακτοκομικών προϊόντων σε 22 χώρες με σκοπό να καταγράψει τους παράγοντες και τα εμπόδια στην κατανάλωση γάλακτος και γαλακτοκομικών τροφίμων κατά την περίοδο της πανδημίας Covid-19 του 2019 -2021.

Η έκθεση υπογραμμίζει τον αντίκτυπο των τάσεων που προέκυψαν και αναπτύχθηκαν στο πολύ συγκεκριμένο πλαίσιο της πανδημίας Covid-19. Ορισμένες από αυτές τις τάσεις αναμένεται να διαρκέσουν, ενώ άλλες σχετίζονταν αποκλειστικά με την κρίση και υποχωρούν. H ζήτηση για γαλακτοκομικά προϊόντα θα συνεχίσει να αυξάνεται, υποστηριζόμενη από την πληθυσμιακή αύξηση παγκοσμίως, την αύξηση εισοδημάτων αλλά και από τις αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες των ανθρώπων σε διάφορα σημεία του κόσμου.

Η έρευνα καλύπτει κατηγορίες προϊόντων όπως γάλα, βούτυρο και γκι (Ινδία), τυρί, γιαούρτι, κρέμα γάλακτος και παγωτό. Στην έρευνα περιέχονται επίσης ενότητες σχετικά με τους τομείς της γεωργίας που αφορούν προϊόντα απομίμησης γάλακτος και αναφέρονται και οι συστάσεις για την πρόσληψη γαλακτοκομικών προϊόντων, στα φυτικά προϊόντα και σε συγκεκριμένες δίαιτες (ευέλικτη χορτοφαγία, χορτοφαγία και βιγκανισμός).

Η Caroline Emond, γενική διευθύντρια του IDF, εξηγεί «Αυτή η έκθεση είναι απαραίτητη για τους παράγοντες που εμπλέκονται στον γαλακτοκομικό τομέα και οι οποίοι επιθυμούν να κατανοήσουν καλύτερα την εξέλιξη της κατανάλωσης γάλακτος και γαλακτοκομικών τροφίμων κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19».

«Για να κατανοήσουμε τις αλλαγές στις τάσεις των γαλακτοκομικών προϊόντων είναι ζωτικής σημασίας να εντοπιστούν οι κύριοι παράγοντες που οδηγούν στην κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων σε διάφορες χώρες σε όλο τον κόσμο. Οι αναφορές της Global Marketing Trends είναι μια συλλογή αυτών των βασικών παραγόντων», προσθέτει ο Laurent Damiens, chief operating officer στη CNIEL.

You might also like