Παρά τις προκλήσεις τα υψηλά επίπεδα πληθωρισμού και τις υψηλές τιμές γάλακτος, η εταιρεία κατέγραψε έσοδα ύψους 2.6 δισ. δολαρίων για το έτος 2023, αυξάνοντας επίσης τους όγκους πωλήσεων των επωνύμων προϊόντων της στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά 2.2%.
Η αύξηση του όγκου των πωλήσεων οφείλεται στα προϊόντα Arla Protein, Starbucks και Arla Pro, τα οποία αυξήθηκαν κατά 66.4%, 26.2% και 8.5% αντίστοιχα. Ταυτόχρονα, τα συνολικά έσοδα της Arla, μειώθηκαν ελαφρώς από 13.8 δισ. ευρώ (11.81 δισ. δολάρια) το 2022 σε 13.7 δισ. ευρώ (11.73 δισ. δολάρια) το 2023, ενώ τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ξεπέρασαν τα 380 εκατ. ευρώ(325.3 εκατ. δολάρια).
Αυξημένος όγκος πωλήσεων παρά τις πληθωριστικές πιέσεις
Ο διευθύνων σύμβουλος της Arla Foods UK, ο κ. Bas Padberg, δήλωσε ότι «ενώ οι πληθωριστικές πιέσεις κυριάρχησαν το πρώτο διάστημα του έτους, η εταιρεία έδειξε την “ικανότητά της να προσαρμόζεται σε προκλητικές αγορές κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου. Ως η μεγαλύτερη γαλακτοβιομηχανία και προμηθευτής ορισμένων από τα πιο αγαπημένα εμπορικά σήματα στη Βρετανία , είναι σημαντικό να ανακουφίζουμε τους καταναλωτές που βρίσκονται σε δυσχερή οικονομική κατάσταση όταν μπορούμε, καθώς και να φερόμαστε δίκαια στους αγρότες μας, ώστε να μπορούμε να διατηρούμε γεμάτα τα ράφια των σούπερ μάρκετ».
«Το χαρτοφυλάκιο της Arla απέδειξε την ανθεκτικότητά του σε ασταθείς συνθήκες, και πραγματοποιήσαμε έτσι μια ισχυρή ανάκαμψη το δεύτερο εξάμηνο του 2023, με μια στρατηγική ανάπτυξη του όγκου των πωλήσεων αναφορικά με τα επώνυμα προϊόντα» ανέφερε μεταξύ άλλων.
Arla Foods UK: μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 3.6%
Η Arla Foods UK κατάφερε επίσης σημαντικές μειώσεις στις εκπομπές ρύπων, με τους αγρότες της να επιτυγχάνουν μια μείωση των εκπομπών CO2 κατά μέσο όρο κατά 3.6% σε σύγκριση με το 2022. Αυτό οδήγησε σε μείωση των εκπομπών από 1.12kg σε 1.08kg CO2 ανά kg γάλα.
Το πρόγραμμα βιωσιμότητας της Arla Foods UK μέσα από το ταξίδι των συνεργαζόμενων αγροτών της
Ταυτόχρονα, οι εκπομπές Scope 3, που αντιστοιχούν στο 96% του συνολικού άνθρακα που εκπέμπει η συνεταιριστική επιχείρηση, μειώθηκαν κατά 3% ανά kg γάλα.
Αντανακλώντας στην πρόοδο που σημειώθηκε προς τους στόχους βιωσιμότητας, ο κ. Padberg σημείωσε: «Είμαστε επίσης ικανοποιημένοι που αναφέρουμε ότι παραμένουμε στον σωστό δρόμο για την επίτευξη του στόχου μας για μείωση των εκπομπών CO2 έως το 2030, που είναι απόδειξη της καινοτομίας και των ενεργειών που λαμβάνονται σε ολόκληρη την επιχείρηση. Αυτή η είδηση έρχεται καθώς συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε το Πελατειακό Πρόγραμμα Βιωσιμότητας, το οποίο σημαίνει ότι συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας για την προώθηση της προόδου προς τους κοινούς μας κλιματικούς στόχους, καθώς και το Μοντέλο Κίνητρων Βιωσιμότητας μας, το οποίο συνδέει ένα μέρος της τιμής του γάλακτος που λαμβάνουν οι αγρότες απευθείας με τις δράσεις βιωσιμότητας στο αγρόκτημα τους.»