Food Logistics: Στον «αέρα» έως 31 Ιουλίου η έρευνα O.MIND CREATIVES – OPTILOG Advisory Services
«Πώς φτάνουν οι μικρές-μεσαίες βιομηχανίες τροφίμων στο ράφι; Ο ρόλος των Logistics». Πάρτε μέρος!
Μια ακόμη πρωτόλεια έρευνα βρίσκεται στον “αέρα” ήδη από τις 3 Ιουνίου και αφορά στο “Πώς φτάνουν οι μικρές και μεσαίες βιομηχανίες τροφίμων στο ράφι του retail. Ποιός ο ρόλος των Logistics”.
Η έρευνα μελετήθηκε και ενορχηστρώθηκε από την ομάδα συμβούλων της OPTILOG Advisory Services και βλέπει το φως της δημοσιότητας από την O.MIND CREATIVES και τα συμπεράσματά της αναμένεται να παρουσιαστούν, για πρώτη φορά, στο πλαίσιο των LOGI.C FOOD EDITION events στις 10 Νοεμβρίου στην Αθήνα, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της έκθεσης Meat/Dairy/Frozen στο Metropolitan Expo.
Σκοπός της έρευνας είναι να λάβει στοιχεία από μικρομεσαίες και λίγο μεγαλύτερες ελληνικές βιοτεχνίες και βιομηχανίες τροφίμων για τα ‘εργαλεία’ που χρησιμοποιούν κατά την παραγωγή, την παραγγελιοληψία, το μάρκετινγκ και την πορεία των προϊόντων τους προς το ράφι και τον τελικό καταναλωτή.
Στόχος να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με τον ρόλο της σωστής οργάνωσης του δικτύου logistics και να προσδιοριστούν οι προκλήσεις του μέλλοντος για την ελληνική παραγωγή και βιομηχανία.
Η έρευνα απευθύνεται σε παραγωγούς, ιδιώτες, διευθυντές προμηθειών, Logistics managers, αλλά και υπεύθυνους διακίνησης και θα παραμείνει ενεργή έως και τις 31 Ιουλίου.
Πάρτε εγκαίρως μέρος εδώ.