Η Activia λανσάρει νέες γεύσεις κεφίρ στο ΗΒ

Μεγαλώνει τη γκάμα των προϊόντων της λόγω της αυξανόμενης ζήτησης σε προϊόντα κεφίρ

Η γαλακτοβιομηχανία Danone αποφάσισε να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της υπό την επωνυμία Activia διευρύνοντας τη σειρά προϊόντων κεφίρ, με νέες γεύσεις (φράουλα/ βατόμουρο και κλασική) , σε μορφή ροφήματος και γιαουρτιού.

 

Τα νέα προϊόντα Activia κεφίρ διατίθενται αυτό το διάστημα στα μεγάλα σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου, με ευρύτερη κυκλοφορία να αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους. Στην Ελλάδα, η σειρά προϊόντων Activia Kefir της Danone περιλαμβάνει επιλογές σε κρεμώδη υφή με διάφορες γεύσεις φρούτων, βρώμη και κλασική.

Αυξανόμενη ζήτηση για το κεφίρ

Σύμφωνα με την Activia, οι ζήτηση για κεφίρ έχει αυξηθεί κατά 49% τον τελευταίο χρόνο. Παγκοσμίως, η αγορά κεφίρ προβλέπεται να αναπτυχθεί με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 6,8% και αναμένεται να φτάσει σε αξία τα 2,44 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027, σύμφωνα με δεδομένα της αγοράς που αναφέρει η Danone.

Με το Activia να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή brand για την υγεία του εντέρου στην κατηγορία γιαουρτιών και επιδορπίων (τουλάχιστον στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου), η Danone ελπίζει να αυξήσει τόσο την αναγνωρισιμότητα όσο και την απήχηση των προϊόντων της  επαναπροσδιορίζοντας την εμπειρία της ‘αμφιλεγόμενης’ γεύσης του κεφίρ.

Μια μελέτη της Activia έδειξε ότι ενώ το 70% των μη αγοραστών είναι ανοιχτοί στο να δοκιμάσουν το κεφίρ, ο προβληματισμός σχετικά με τη γεύση του παραμένει το μεγαλύτερο εμπόδιο.

Σύμφωνα με μια καταναλωτική έρευνα το 2020, η γνώση των ωφελειών του κεφίρ για την υγεία δεν ήταν αρκετή ώστε οι συμμετέχοντες να αγνοήσουν τη γεύση του γιαουρτιού με 50% κεφίρ, ενώ η μείωση του σε 30% φαίνεται να κέρδισε περισσότερους υποστηρικτές. Τα οφέλη για την υγεία από την άλλη βελτίωσαν ακόμη περισσότερο την θετική ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού, προκειμένου να δοκιμάσει το κεφίρ.

Η Activia λανσάρει νέες γεύσεις κεφίρ στο ΗΒ
Στην Ελλάδα, η σειρά προϊόντων Activia Kefir της Danone περιλαμβάνει επιλογές σε κρεμώδη υφή με διάφορες γεύσεις φρούτων, βρώμη και κλασική.

Η Rachel Wright, Επικεφαλής Μάρκετινγκ στη Danone, δήλωσε: «Στην Activia, έχουμε πάνω από 37 χρόνια εμπειρίας στη ζύμωση, η οποία μας έχει καθιερώσει ως την κορυφαία μάρκα γιαουρτιού για την υγεία του εντέρου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Δεδομένης της δέσμευσής μας να υποστηρίζουμε την υγεία του πεπτικού συστήματος, είδαμε μια φυσική ευθυγράμμιση με την επέκταση στην αγορά του κεφίρ με μια πιο προσιτή πρόταση και σε γεύση και σε τιμή».

Η Wright συνέχισε: «Στόχος μας είναι να κάνουμε πιο εύκολο για τους καταναλωτές να κατανοήσουν τα οφέλη της υποστήριξης της υγείας του εντέρου. Mε τη νέα μας σειρά κεφίρ είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα δείξουμε ότι είναι δυνατόν να υποστηρίξετε την υγεία και την ευεξία σας αν φροντίζετε την υγεία του εντέρου σας καθημερινά».

You might also like