Νέα εικόνα για το Λογάδι

Επανασυστήνεται στο κοινό με νέες, ανανεωμένες συσκευασίες

Το Λογάδι, το ελαφρύ τυρί (με μόλις 17% λιπαρά ) της εταιρείας Όπτιμα επανασυστήνεται στο κοινό με νέες, ανανεωμένες συσκευασίες, υιοθετώντας μια σύγχρονη αισθητική.

 

Το επαναλανσάρισμα των συσκευασιών του «Λογάδι» αφορά σε ελαφρά τροποποίηση του λογοτύπου και ανανέωση του εικαστικού, επιτυγχάνοντας μια μοντέρνα προσέγγιση, η οποία συνάδει με το πώς αντιλαμβάνονται οι σημερινοί καταναλωτές το προϊόν, διατηρώντας ταυτόχρονα τα στοιχεία κατατεθέν της μάρκας, όπως το Ηπειρώτικο πέτρινο γεφύρι, το ποτάμι και τα βουνά.

Η προσθήκη της πρότασης σερβιρίσματος στις νέες συσκευασίες ενισχύει τον απολαυστικό χαρακτήρα του προϊόντος, ενώ παράλληλα τονίζεται η μοναδική συνταγή με τα 3 είδη γάλακτος – αγελαδινό, πρόβειο και κατσικίσιο

Την ίδια στιγμή, οι νέες συσκευασίες του Λογάδι γίνονται πιο εύχρηστες και πρακτικές για τον καταναλωτή, καθώς το νέο σκαφάκι διαθέτει εύκολο άνοιγμα, αλλά και δυνατότητα κλεισίματος. Η παρουσία λεπτών διαχωριστικών φύλλων ανάμεσα στις φέτες, οι οποίες είναι τοποθετημένες σε κλιμακωτή διάταξη, προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση και αναβαθμίζει τη συνολική εικόνα του προϊόντος.

You might also like