Τζίρο 245 εκατ. ευρώ αναμένει για φέτος η Κρι Κρι
Αυξήθηκε ο αριθμός των εργαζομένων της με 100 νέες προσλήψεις
Η Κρι Κρι δημοσίευσε τις ενδιάμεσες οικονομικές της καταστάσεις για το πρώτο εξάμηνο του 2024. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 130,87 εκατ. ευρώ έναντι 112,97 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2023 (αύξηση 15,8%).
Τα EBITDA κέρδη ανήλθαν σε 29,44 εκατ. ευρώ έναντι 28,72 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2023, Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 27,05 εκατ. ευρώ έναντι 26,18 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2023. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 26,32 εκατ. ευρώ έναντι 21,19 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Στον τομέα του γιαουρτιού οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14,5% σε αξία και 19,7% σε όγκο. Ισχυρή αύξηση +27,8% παρουσιάζουν οι εξαγωγές γιαουρτιού που ξεπερνούν τα 63 εκατ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εξαγωγές γιαουρτιού ανέρχονται στο 62,6% των συνολικών πωλήσεων γιαουρτιού. Επίσης, υπάρχει ισχυρή ώθηση στις πωλήσεις της εταιρείας στις μεγάλες αγορές της Ιταλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου ενώ επετεύχθη είσοδός σε νέες αγορές, όπως η Γαλλία.
Η ΚΡΙ-ΚΡΙ συνεχίζει να ενισχύει το κοινωνικό και οικονομικό της αποτύπωμα. Το τελευταίο διάστημα αυξήθηκε ο αριθμός των εργαζομένων, με 100 νέες προσλήψεις. Έτσι, το συνολικό εργατικό δυναμικό φτάνει πλέον τα 700 άτομα.
Στο γιαούρτι είναι δεύτερη
Στην εγχώρια ελληνική αγορά, οι πωλήσεις γιαουρτιού ξεπέρασαν τα 37,8 ε εκατ. ευρώ, μειώθηκαν κατά 2,4% σε αξία, αλλά αυξήθηκαν κατά 4,8% σε όγκο. «Στο τρέχον πληθωριστικό περιβάλλον, διατηρήσαμε τις τιμές μας σε χαμηλά επίπεδα, αλλά αυτό έχει αρνητικό αντίκτυπο στην αξία των πωλήσεών μας και ταυτόχρονα προσθέτει πίεση στα περιθώρια κέρδους μας» αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
«Σε ό,τι αφορά την κατάσταση της αγοράς, συνεχίζεται η έντονη στροφή των καταναλωτών προς τα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, λόγω των επιλογών τους για προϊόντα με καλή σχέση ποιότητας-τιμής» ισχυρίζεται η εταιρεία. Αυτή η πίεση οδήγησε τα επώνυμα γιαούρτια Κρι Κρι σε μικρή απώλεια μεριδίου αγοράς φτάνοντας το 15,4% του μεριδίου αγοράς και καθιερώνοντας τη θέση της ως ‘δεύτερος παίκτης’ στην αγορά [στοιχεία Circana (πρώην IRI) σε αξία, Ιαν.-Ιουν. 2024]. Σε γενικές γραμμές, η Κρι Κρι φαίνεται να επωφελείται από αυτές τις εξελίξεις στην αγορά, καθώς είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας στην εγχώρια αγορά.
Στο παγωτό πάει καλά
Στην εγχώρια αγορά παγωτού, οι πωλήσεις της Κρι Κρι παρουσιάζουν διψήφια άνοδο κατά 21,7% σε αξία. Οι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες για τις πωλήσεις παγωτού, η επέκταση του δικτύου πωλήσεων και η εισαγωγή νέων προϊόντων παγωτού οδήγησαν σε αυτή τη διψήφια αύξηση. Στην αύξηση αυτή συνέβαλε και η αυξημένη εισροή τουριστών στην Ελλάδα.
Για το υπόλοιπο οικονομικό έτος 2024, η διοίκηση της Κρι Κρι εκτιμά ότι η ισχυρή ανάπτυξη των οικονομικών της μεγεθών θα συνεχιστεί. Έτσι, ενημερώνει τις εκτιμήσεις κερδοφορίας. Με βάση την αναθεωρημένη πρόβλεψη της Διοίκησης για το 2024, οι συνολικές πωλήσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τα 245 εκατ. ευρώ (έναντι αρχικής πρόβλεψης 233 εκατ. ευρώ).