Η τυροκομική εταιρεία Ήπειρος έδωσε δυναμικά το «παρών» στην 23η έκθεση GULFOOD, που πραγματοποιήθηκε το διάστημα 18-22 Φεβρουαρίου στο Dubai World Trade Center, με 5.000 εκθέτες -σε εθνικά ή αυτόνομα περίπτερα- και περισσότερους από 95.000 επισκέπτες από 185 χώρες το κόσμου.
Η Ήπειρος, με την έντονη εξαγωγική δραστηριότητα και την ευρεία γκάμα προϊόντων της, κέντρισε το ενδιαφέρον των επισκεπτών με την παρουσία της στο εθνικό περίπτερο της Ελλάδας. Στο εκθετήριό της προβλήθηκαν όλα τα προϊόντα Ήπειρος, ενώ στο επίκεντρο βρέθηκε το Ταλαγάνι, καθώς και οι νέες προτάσεις της εταιρείας για την αγορά του εξωτερικού – η Organic Φέτα ΠΟΠ Ήπειρος, η Φέτα ΠΟΠ Ήπειρος κομμένη σε κυβάκια για τη σαλάτα, σε νέα καινοτόμο Ready to Serve συσκευασία, καθώς και η Κεφαλογραβιέρα ΠΟΠ Ήπειρος, κομμένη σε φέτες για σαγανάκι.
Οι εξαγωγές αποτελούν στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της Ήπειρος, με τα προϊόντα της να βρίσκονται πλέον κυριολεκτικά στις πέντε ηπείρους. Η στρατηγική της εταιρείας στο εξωτερικό συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη προώθηση της ελληνικής/μεσογειακής κουζίνας, με την εκπαίδευση του καταναλωτή στις διατροφικές και γευστικές αξίες των ελληνικών τυριών, αλλά και με τη γνωριμία τους με άλλα τυριά ΠΟΠ, εκτός της φέτας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ήπειρος διαθέτει ήδη θυγατρικές στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Αυστραλία και στις ΗΠΑ, προκειμένου να διαχειρίζεται αποτελεσματικότερα τη δραστηριότητά της σε αυτές τις σημαντικές αγορές, ενώ οι εξαγωγές της, το 2017, σημείωσαν αύξηση 17%.
Φωτογραφία: Enterprise Greece.