Nestlé, Πορτογαλία: επενδύει 30 εκατ. ευρώ σε ροφήματα δημητριακών

Η Nestlé προχώρησε σε μια επένδυση 30 εκατ. ευρώ (για την ακρίβεια 32,97 εκατομμύρια δολάρια) για την αναβάθμιση της παραγωγικής γραμμής ροφημάτων δημητριακών στο εργοστάσιο της Avanca στην Πορτογαλία. Πρόκειται για το μοναδικό εργοστάσιο αυτού του είδους στην Ευρώπη.

 

Με αυτή την επένδυση η Nestlé αποσκοπεί στην αύξηση της παραγωγικής ικανότητας και τη βελτίωση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας, σε συνάρτηση με την αυξανόμενη ζήτηση για θρεπτικές επιλογές ροφημάτων.

Η καινούργια γραμμή παραγωγής περιλαμβάνει την εγκατάσταση προηγμένων μηχανημάτων που σχεδιάστηκαν για να ενισχύσουν την παραγωγική διαδικασία κατά περίπου 15%. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, ο νέος εξοπλισμός θα διευκολύνει επίσης τη μείωση των αποβλήτων, συνεισφέροντας σε πιο βιώσιμες παραγωγικές διαδικασίες. «Τα μηχανήματα αυτά είναι παράγουν λιγότερη ηχορύπανση από τα προηγούμενα, δημιουργώντας ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζομένους μας.»

Τα ροφήματα δημητριακών της Nestlé, που περιλαμβάνουν μάρκες όπως Tofina, Pensal, Bolero και Mokambo, γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή λόγω της απουσίας προστιθέμενων ζαχάρων και πρόσφατα αναγνωρίστηκαν από την Πορτογαλική Ένωση Διατροφής για την θρεπτική τους αξία.

Αυτή τη στιγμή, περίπου το 70% της παραγωγής στο εργοστάσιο της Avanca εξάγει προς τις αγορές της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής και την Ασία, ιδιαίτερα την Ιαπωνία.

Αυτή η επένδυση ακολουθεί μια προηγούμενη προσπάθεια επέκταση του 2021, η οποία είχε διπλασιάσει τις παραγωγικές δυνατότητες της εταιρείας. Με αυτή τη νέα πρωτοβουλία, η εταιρεία σκοπεύει να εδραιώσει περαιτέρω τη θέση της στην αγορά ροφημάτων δημητριακών, ανταποκρινόμενη στις καταναλωτικές τάσεις που ευνοούν πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις ροφημάτων.

Η Nestlé διατηρεί παρουσία στην Πορτογαλία από το 1923, όπου λειτουργεί δύο εργοστάσια και ένα κέντρο διανομής. Η εταιρεία κατέγραψε πωλήσεις ύψους 677 εκατ. ευρώ στην Πορτογαλία το 2022, ενώ απασχολεί περισσότερους από 2.500 εργαζομένους.

Για το πρώτο εξάμηνο του 2024, η Nestlé κατέγραψε αύξηση 4,5% στις οργανικές πωλήσεις για τη ζώνη της Ευρώπης, ιδιαίτερα στους τομείς του νερού και του καφέ. Η επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας αναφορικά με την καινοτομία και τη βιωσιμότητα αναμένεται να οδηγήσει σε μελλοντική ανάπτυξη στο ανταγωνιστικό τοπίο των τροφίμων και ποτών.

You might also like