Κάτω 6,5% οι πωλήσεις γαλακτοκομικών της Vivartia το 2016

Παρά τις συνεχιζόμενες αντίξοες συνθήκες στους κλάδους δραστηριότητας των θυγατρικών του Ομίλου Vivartia, απόρροια της παρατεταμένης ύφεσης στην ελληνική οικονομία, ο Όμιλος διατήρησε την ηγετική του θέση στους κύριους τομείς δραστηριότητας όπως για παράδειγμα στην αγορά του φρέσκου γάλακτος όπου, σύμφωνα με στοιχεία του Ομίλου, το μερίδιο αγοράς ανήλθε σε 33% το 2016.

 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Vivartia, η οποία δόθηκε στη δημοσιότητα μαζί με τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα, «παραμένει ηγέτιδα εταιρεία στη συνολική αγορά λευκού γάλακτος στην Ελλάδα με μερίδιο αγοράς 28% το 2016».

Οι πωλήσεις του Ομίλου Vivartia το 2016 ανήλθαν στο ποσό των  572 εκατ. ευρώ καταγράφοντας μείωση της τάξης του 4,9% έναντι του ποσού των 601,4 εκατ. ευρώ κατά την χρήση του 2015 (μείωση 3,4% σε συγκρίσιμο επίπεδο). Οι πωλήσεις ανά λειτουργικό τομέα αναλύονται ως εξής: Γαλακτοκομικά: 278,5 εκατ. ευρώ , Κατεψυγμένα: 139,8 εκατ. ευρώ  και Εστίαση και Ψυχαγωγία:  160,7 εκατ. ευρώ. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις του κλάδου γαλακτοκομικών του Ομίλου κατέγραψαν μείωση της τάξης του 6,5% σε σχέση με το 2015.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ομίλου, «το 2017 αναμένεται η ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης του τραπεζικού δανεισμού των εταιρειών του Ομίλου, ενώ προτεραιότητα παραμένει η περαιτέρω βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας των θυγατρικών εταιρειών, η διατήρηση της κυρίαρχης θέσης τους στις αγορές που δραστηριοποιούνται, η καινοτομία και η ενίσχυση των εξαγωγικών τους δραστηριοτήτων».

 

You might also like