La Vache Qui Rit: Ένας αιώνας ζωής

Το διάσημο brand γιορτάζει 100 χρόνια στην αγορά και το γιορτάζει

Το τυροκομικό προϊόν La Vache Qui Rit, ένα από τα πιο γνωστά brands του κόσμου, συμπλήρωσε έναν αιώνα ζωής.

 

Η εταιρία Fromagerie Bel Hellas, η οποία το διακινεί στην ελληνική αγορά αποφάσισε να  δημιουργήσει μια επετειακή καμπάνια με πρωταγωνιστή τον γνωστό παρουσιαστή Σάκη Τανιμανίδη.

Το σχετικό τηλεοπτικό σποτ έχει τίτλο «La Vache Qui Rit, γιατί είναι καλύτερο να γελάς» και το έχει σχεδιάσει η διαφημιστική εταιρία Solid Havas  Για την επέτειο των 100 χρόνων κυκλοφορίας θα προβληθούν μηνύματα σε όλα τα μέσα  ενώ θα κυκλοφορήσει και συλλεκτική συσκευασία.

Η ιστορία του συγκεκριμένου προϊόντος  ξεκινάει στη Γαλλία το 1921, όπου ο Leon και ο Jules Bel, είχαν μια επαναστατική ιδέα, που θα άλλαζε για πάντα τον τρόπο που απολαμβάνουμε το τυρί.

To La Vache qui rit® ήταν το πρώτο τυρί που συσκευάστηκε σε ατομικές τριγωνικές μερίδες. Χάρη στα ποιοτικά συστατικά του, στη μυστική τεχνική παρασκευής του και στο αεροστεγές περιτύλιγμα της κάθε μερίδας του, το La Vache qui rit μπορούσε από τότε να διατηρείται φρέσκο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Η ‘συνταγή της επιτυχίας’ του, παραμένει μυστική μέχρι και σήμερα. Το La Vache qui rit ήρθε στην Ελλάδα το 1967.

You might also like