Η Danone υποδέχθηκε συνεργάτες της

Στο πλαίσιο των Danone Trade Days

Μια ξεχωριστή εμπειρία χάρισε η εταιρία Danone- Nutricia στους συνεργάτες της  δημιουργώντας  το δικό της «θεματικό» σπίτι σε έναν μοναδικό χώρο.

 

Ένα Danone «σπίτι» του οποίου κάθε δωμάτιο αντιπροσώπευε ένα brand από το ευρύ χαρτοφυλάκιο της εταιρίας κι άνοιγε τη συζήτηση για τα επερχόμενα λανσαρίσματα, τις τάσεις της αγοράς, αλλά και το προφίλ των καταναλωτών κι αγοραστών.

Με μεγάλο ενθουσιασμό εκπρόσωποι του λιανεμπορίου ανταποκρίθηκαν στην ξεχωριστή πρόσκληση της εταιρίας, η οποία τους έδωσε την ευκαιρία να συζητήσουν θέματα σχετικά με τη συνεργασία τους, να τους παρουσιάσουν καινοτόμα προϊόντα που αναμένεται να λανσαριστούν εντός της νέας χρονιάς και φυσικά να δοκιμάσουν τόσο τις επερχόμενες κυκλοφορίες, όσο και ξεχωριστές δημιουργίες από το Alpro, όπως αυτές παρουσιάζονται στην τηλεοπτική εκπομπή «Μμμμ…Το κάτι Alpro» με τον Πέτρο Συρίγο και το Μύρωνα Στρατή.

Η ομάδα της Danone – από αριστερά προς δεξιά: Στελίνα Βασιλάκη – Junior Brand Manager Dairy, Ελεάνα Ιωάννου – Head of Marketing & External Communications, Πόπη Σπεντζούρη – Acceleration Manager Plant Based, Τάσσος Παπαδημητρίου – Retail Manager, Ναταλία Μέρρη – Acceleration Manager Specialized Nutrition, Στράτος Τσάρκος – Acceleration Manager Dairy, Γιώργος Κουνετάκης – Head of Sales, Μαρία Χανιώτη – Trade Marketing Manager, Σίμος Λουλούμαρης – Country Manager, Σίλια Μπακογιαννάκη – Junior Trade Marketing Specialist, Μάριος Τιγκιράκης – National Account Manager

 

Στα πλαίσια αυτής της συνάντησης ο Γιώργος Κουνετάκης, Head of Sales της Danone, δήλωσε: «Αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα της Danone, να βρίσκεται κοντά στους συνεργάτες της, να τους δίνει ευκαιρίες για ουσιαστικό διάλογο και να τους παρουσιάζει με ευφάνταστο τρόπο τα καινοτόμα προϊόντα της, αλλά και τις νέες τάσεις των καταναλωτών και αγοραστών των κατηγοριών της. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την ενθουσιώδη ανταπόκριση των συνεργατών μας στην πρόσκληση αυτή».


Μέσω αυτής της ιδιαίτερης παρουσίασης, η Danone, έκανε και την πρώτη παρουσίαση των νέων προϊόντων που θα φέρει στην ελληνική αγορά και αναμένεται να αλλάξουν το τοπίο και τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών.

You might also like