Νέα τυροκομικά προϊόντα στην αγορά

Παρουσιάστηκαν στη φετινή Food Expo

Νέα τυροκομικά προϊόντα παρουσιάστηκαν στη φετινή Food Expo η οποία διεξάγεται στο εκθεσιακό κέντρο  Metropolitan Expo, στα Σπάτα. Μεταξύ αυτών το πρώτο προϊόν του cluster των τυροκόμων της Δυτικής Μακεδονίας, ένα εξαιρετικό κασέρι.

 

Η εταιρεία Γαλακτοκομικά Μυστακέλλη από την Λέσβο παρουσίασε το νέο του κασέρι ενώ είχαν προηγηθεί εδώ και μερικούς μήνες  το νέο προβιοτικό Γιαούρτι Μυστακέλλη. Πρόκειται για ένα νέο γιαούρτι, με υψηλή περιεκτικότητα προβιοτικών κυττάρων (ευεργετικών μικροοργανισμών – οξυγαλακτικών βακτηρίων Lacticaseibacillus rhamnosus 708) εξαιρετικά ωφέλιμων στον οργανισμό του καταναλωτή, παρέχοντας προσαυξημένη θετική επίδραση στην υγεία του.

Συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε αυξημένη αντιοξειδωτική ικανότητα του νέου προβιοτικού γιαουρτιού, καθώς και μείωση της ολικής χοληστερόλης στον οργανισμό του καταναλωτή, σε αντίθεση με την αύξηση που επιφέρει η κατανάλωση του συμβατικού γιαουρτιού. Ταυτόχρονα, διατηρούνται αναλλοίωτα τα μοναδικά θρεπτικά χαρακτηριστικά, το άρωμα, η δομή και η γεύση του παραδοσιακού πρόβειου γιαουρτιού Μυστακέλλη.

 

Η Τυροκομική Σταθώρη παρουσίασε τη νέα σειρά τυριών με την επωνυμία ‘Μικρασιάτικο’, η οποία αποτελείται από λευκά τυριά από αιγοπρόγειο γάλα. Στην έκθεση παρουσιάστηκαν οι παρακάτω εκδοχές του τυριού: με τρούφα, με μάραθο, με καυτερή πιπεριά, με πράσινη πιπεριά, με δυόσμο ενώ κυκλοφορεί και το Άθω από αιγοπρόβειο γάλα.

 

Στο περίπτερο του Cluster Τυροκόμων Δυτικής Μακεδονίας ο πρόεδρός του Σωκράτης Δημητρίου, τυροκόμος από την Φλώρινα  παρουσίασε το πρώτο πιλοτικό κοινό προϊόν της νέας αυτής συλλογικής προσπάθειας, ένα εκπληκτικό κασέρι.

«Είναι στον γενικότερο σχεδιασμό μας να παράξουμε προϊόντα και να διαχειριστούμε το τυρόγαλο για να γίνουμε πιο φιλικοί στο περιβάλλον σε όλη τη διαδικασία, από την πρώτη ύλη, την επεξεργασία μέχρι το τελικό προϊόν μας. Σκοπεύουμε μέσα στο επόμενο εξάμηνο να ονοματοδοτήσουμε τα προϊόντα που θα παράξουμε, θέλουμε να τα πιστοποιήσουμε και στη συνέχεια να τα προβάλλουμε στους καταναλωτές. Ξεκινήσαμε με το πιο δύσκολο ίσως από τα τυροκομικά προϊόντα, το κασέρι διότι θεωρούμε πως αν σε αυτό το προϊόν έχουμε επιτυχία θεωρούμε ότι σε όλα τα υπόλοιπα θα είμαστε επιτυχημένοι» μας είπε ο δραστήριος τυροκόμος από την Φλώρινα που ηγείται αυτής της τόσο σημαντικής προσπάθειας.

You might also like