Força Foods: plant – based γάλα από σπόρους καρπουζιού

Η Força Foods αποφάσισε να δημιουργήσει μια εναλλακτική λύση που θα προωθεί τη βιωσιμότητα

Με την ζήτηση για προϊόντα γάλακτος φυτικής προέλευσης να αυξάνεται ακόμα περισσότερο, μέσα στα επόμενα χρόνια, η Força Foods, μια νέα επιχείρηση σε αυτόν τον τομέα, παρουσίασε ένα καινοτόμο προϊόν – γάλα από σπόρους καρπουζιού.

 

Η εταιρεία Força Foods στοχεύει να αντιμετωπίσει τόσο το πρόβλημα της κατανάλωσης νερού, που απαιτεί η παραγωγή των παραδοσιακών προϊόντων γάλακτος, αλλά επιδιώκει επίσης να προσφέρει και μια πιο υγιεινή και βιώσιμη επιλογή.

Força Foods: plant - based γάλα από σπόρους καρπουζιού Σύμφωνα με μελέτες, η παραγωγή αγελαδινού γάλακτος παράγει σχεδόν τρεις φορές περισσότερες εκπομπές CO2 σε σύγκριση με τα προϊόντα γάλακτος από ρύζι, ενώ παράλληλα, φυτικά γάλατα όπως το γάλα αμυγδάλου και ρυζιού απαιτούν επίσης μεγάλες ποσότητες νερού — 371,5 και 270 λίτρα αντίστοιχα για κάθε λίτρο.

Οι σπόροι καρπουζιού, εκτός από την πλούσια θρεπτική τους αξία — περιέχουν περισσότερη πρωτεΐνη από τα αμύγδαλα και είναι πλούσιοι σε αντιοξειδωτικά και απαιτούν 99% λιγότερο νερό για την καλλιέργεια τους σε σύγκριση με τα αμύγδαλα.

Και άλλες εταιρείες, όπως η Miyoko’s Creamery, έχουν ήδη παρουσιάσει προϊόντα από σπόρους καρπουζιού, ενώ πολλές άλλες εταιρείες πειραματίζονται και με μη παραδοσιακές πρώτες ύλες, όπως γάλα από πατάτα και γάλα από φιστίκι. Αυτές οι καινοτομίες αποσκοπούν να προσελκύσουν καταναλωτές που αναζητούν καθαρότερες ετικέτες, καλύτερη διατροφή και μεγαλύτερη βιωσιμότητα.

Η Força Foods

Η Força Foods ιδρύθηκε το 2021 από τον Guilherme Maia Silva, έναν Βραζιλιάνο ερευνητή που σπούδασε Γεωπονικές Επιστήμες στο πανεπιστήμιο UC Davis. Εμπνευσμένος από την επίδραση της γεωργίας στο περιβάλλον, αποφάσισε να δημιουργήσει μια εναλλακτική λύση που θα προωθεί τη βιωσιμότητα.

Η εμβάθυνση του στη βιώσιμη γεωργία τον οδήγησε στην δημιουργία του γάλατος από σπόρους καρπουζιού, το οποίο συνδυάζει την καινοτομία με την περιβαλλοντική ευαισθησία. Η ναυαρχίδα της Força Foods, το Milkish, διατίθεται σε γεύσεις «original» και «vanilla».

Η Força Foods ακολουθεί μια επιθετική στρατηγική μάρκετινγκ, προτρέποντας τους καταναλωτές να «αφήσουν τα άλλα» γάλατα και να δοκιμάσουν το Milkish. Ωστόσο, η επιχείρηση σχεδιάζει να ακολουθήσει ένα μοντέλο ανάπτυξης παρόμοιο με αυτό της Oatly, ξεκινώντας από το τομέα υπηρεσιών τροφίμων πριν επεκταθεί στο λιανικό εμπόριο.

You might also like