Milkplan: Νέα στρατηγική επικοινωνίας

Απέκτησε και νέα εταιρική  ταυτότητα

Η Milkplan, κορυφαίος κατασκευαστής και προμηθευτής κτηνοτροφικού εξοπλισμού για την γαλακτοκομία και την τυροκομία, στον τομέα των αιγοπροβάτων και των αγελάδων, ανακοίνωσε την ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας και την υιοθέτηση της νέας στρατηγικής επικοινωνίας.

 

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε τη νέα μας εταιρική ταυτότητα και τη στρατηγική επικοινωνίας», δηλώνει ο Νίκος Ημερίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Milkplan. «Η ανανέωση αυτή είναι κάτι περισσότερο από μια απλή αλλαγή εμφάνισης. Είναι μια στρατηγική κίνηση που αποσκοπεί στην ακριβή έκφραση του DNA της Milkplan, στην ενίσχυση της σχέσης μας με τους πελάτες μας, στην ανάδειξη της εξειδίκευσής μας και στην προβολή του ταλέντου και της αφοσίωσης του ανθρώπινου δυναμικού μας. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η νέα μας τοποθέτηση θα μας βοηθήσει να επιτύχουμε τους στόχους μας και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες μας».

 

Η νέα στρατηγική επικοινωνίας της Milkplan περιλαμβάνει μια σειρά από ενέργειες, όπως η ανανέωση του ιστοτόπου της εταιρείας, η δημιουργία νέου υλικού μάρκετινγκ, η παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η επικοινωνία του τμήματος ανθρωπίνου δυναμικού με στόχο την προσέλκυση ταλέντων.

Στόχος των ενεργειών αυτών είναι η δημιουργία μιας πιο άμεσης και ουσιαστικής επικοινωνίας με τους πελάτες και τους εργαζόμενους μας, η ενημέρωση τους για τα νέα προϊόντα και τις τεχνολογίες της Milkplan και η ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης τους στην εταιρεία.

You might also like